ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تقدیر سجادی از رئیس هیات کاراته استان آذربایجان غربی


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون اسکی در حالی روز چهارشنبه در استان آذربایجان غربی برگزار شد که نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در این مراسم حضور داشت.

در حاشیه برگزاری این مراسم، از سوی سجادی؛ هیأت‌های نمونه و برتر سال 93 مورد تجلیل قرار گرفتند و به هیأت‌ها لوح تقدیر و جوایز نقدی پرداخت شد.

در این نشست مقرر گردید دوازدهمین دوره مسابقات کاراته جام وحدت و دوستی سال آینده مردادماه در استان آذربایجان غربی برگزار شود.

همزمان با این مراسم، پیام رئیس جدید فدراسیون کاراته قرائت شد و مصوب گردید که دوازدهمین دوره این رقابت‌ها با حضور 30 کشور در سالن 6 هزار نفری غدیر زیر نظر فدراسیون جهانی و فدراسیون ایران برگزار شود که این مسابقات نیز در ژانویه در تقویم فدراسیون (اسپورت دیتا) درج خواهد شد.

در این مراسم، از هیأت کاراته استان آذربایجان غربی به عنوان هیأت برتر از سوی سجادی تجلیل و لوح و جوایز نفیسی به جواد سلیمی رئیس هیأت کاراته استان آذربایجان غربی اهداء شد.

یازدهمین دوره این رقابت‌ها با حمایت مسئولان استان آذربایجان غربی و هیأت کاراته این استان با حضور 11 کشور امسال در ارومیه برگزار شد.

جواد سلیمی پیش از این رئیس کمیته داوران بود که پس از تغییرات در فدراسیون کارته از سوی رئیس فدراسیون برکنار شد.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/8D5XG6


ویدیو مرتبط :
اظهارات رئیس آگاهی استان آذربایجان غربی درباره سرقت