ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



طباطبایی: کاراته نیاز به پوست اندازی و نگاه جدید دارد/ باید به جوان‌ترها اعتماد کنیم


سیدحسن طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جلسه‌ای که کمیته فنی فدراسیون کاراته روز سه شنبه خواهد داشت، گفت: فردا در جلسه کمیته فنی در مورد نحوه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی و در مورد زمان انتخاب کادرفنی نیز به جمع بندی خواهیم رسید.

وی در ادامه افزود: تعداد نفراتی که برای حضور در انتخابات فدراسیون کاراته ثبت نام کرده‌اند زیاد است و به همین دلیل زمان زیادی برای تایید صلاحیت همه آنها نیاز است. با این حساب قطعا به طور کامل زمان برگزاری انتخابات فدراسیون کاراته مشخص نیست، اما ما تلاش می‌کنیم که هر چه زودتر انتخابات برگزار شود. نگاه من این است که بهترین تصمیم را باید در کمیته فنی بگیریم تا هر چه زودتر شرایط برای تیم ملی کاراته جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان آماده شود.

طباطبایی در ادامه عنوان کرد: در مورد کادر فنی و تمام مسائل فنی؛ بنده معتقدم که کاراته نیاز به پوست‌اندازی و نگاه جدید دارد. ما باید به جوان‌ترها اعتماد کنیم چرا که تحصیلکرده‌های خیلی خوبی در کاراته داریم که در قسمت‌های مختلف فدراسیون یا در بخش مسائل فنی حضور داشته اند، اما پررنگ نبوده‌اند.

سرپرست فدراسیون کاراته در ادامه عنوان کرد: اعتقاد من این است که کاراته در حضور 50 ساله خود به این بلوغ رسیده است که به جوان‌ها باید اعتماد کند. بنده به پیشکسوتان احترام زیادی قائلم، اما به نظرم باید به جوان‌ترها و تحصیلکرده‌ها اعتماد کنیم. اگر به جوان‌ها اعتماد کنیم کاراته پیشرفت خواهد کرد تا در بخش‌های دیگر فضای کاراته آماده شود.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
پوست اندازی مار