انتخابات ایران تیری درچشم دشمنان است


وزیر کشورگفت: انتخابات تجلی گاه اراده عمومی است که در هردوره از نظام جمهوری به گونه ای با دشمن حرف زده ایم و امروز باید با حضور درصحنه انتخابات با دشمن حرف زد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه سیستان وبلوچستان، عبدالرضا رحمانی فضلی در همایش وحدت علما، معتمدین، نخبگان و جوانان شیعه و سنی که با حضور مسئولان و جمعی از مردم در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان، برگزار شد، افزود: انتخابات، تجلی تصمیم سازی و واگذاری سرنوشت مردم به دست خودشان است.

وی با بیان اینکه انتخابات، انتقال قدرت به صورت مسالمت آمیز و قانونی از شخصی به شخصی دیگر است، تصریح کرد: باحضور پرشور مردم در روز انتخابات، زمینه انتقال قدرت در دو حوزه اصلی کشور«مجلس خبرگان ومجلس شورای اسلامی»به افراد منتخب را شاهد خواهیم بود.

وی با تاکید براین نکته که انتخابات ایران در دنیا تیری درچشم دشمنان است، تصریح کرد: آنانی که ندای دموکراسی را سر می‌دهند، تاکنون نتوانسته‌اند درهیچ نقطه ای از دنیا به اینگونه که ما مردم سالاری دینی و دموکراسی را در 37سال بعد از پیروزی انقلاب داشته ایم، پیاده کنند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه دموکراسی ابزار سلطه دشمن است، افزود: دشمن با ابزاری که به دنبال دموکراسی است، به دلیل نداشتن صداقت نتوانسته در هیچ کجا موفق شود.

وی اظهارکرد: دشمن در شرایطی ما را تحریم و مورد خطاب تروریسم قرار می دهد که خود، حامی کشور هایی می باشد که حتی یک انتخابات در کشور خود برگزار نکرده وعلنا از گروه های انحرافی حمایت واعتنایی به حقوق بشر ندارند.

وزیر کشور گفت:دولت الگوی مطلوب ومناسبی را درحوزه زیست بشری، امور مادی و جهانی به مردم درغالب اندیشه های دینی ارئه خواهد کرد.

وزیر کشورتصریح کرد: انتخابات تجلی گاه اراده عمومی است که در هردوره از نظام جمهوری به گونه ای با دشمن حرف زده ایم و امروز باید باحضور درصحنه انتخابات با دشمن حرف زد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
دشمنان نظام در انتخابات 88 تجربه كردند كه ایران اسلامی شكست نخواهد خورد