سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چگونه به کمک نشاسته لباس ها را اتو کنيد


چگونه/ استفاده از نشاسته خانگي در زمان اتو کردن لباس ها، فرآيند اتو کشيدن را سريعتر مي کند و لباس ها نو تر بنظر مي رسند. نشاسته خانگي ارزان قيمت و طبيعي مي باشد و همانند آهارهاي تجاري عمل مي کند. بعلاوه، مي توانيد ميزان نشاسته را براي اتو کردن لباس ها کم يا زياد کنيد. بهترين نکته اين است که احتمالا شما اکنون تمام مواد مورد نياز براي تهيه نشاسته را در دسترس داريد.

وسايل مورد نياز:
2 فنجان آب گرم و 1 قاشق غذاخوري از آرد ذرت را در يک بطري اسپري خالي کنيد و مخلوط کنيد . بطري را تکان دهيد تا نشاسته ذرت به طور کامل در آب حل شود. اگر دوست داريد لباس هاي تان محکم ترشود، و يا نياز به يک نشاسته زيادي براي يقه داريد 1 قاشق چايخوري ديگر اضافه کنيد.
مراحل:
اتو را روشن و روي حرارت مناسب تنظيم کنيد.
براي اتو کردن هر قسمت از لباس آن را پشت و رو کنيد. هنگام اتو کشي قسمت هاي مختلف لباس را به ترتيب روي تخته اتو صاف کنيد. تمامي قسمت هاي لباس را اتو کنيد تا کاملا صاف شود.
مخلوطي که تهيه کرديد را تکان بدهيد تا کاملا هم بخورد. بطري را در فاصله 15 تا 25 سانتي اسپري کنيد. روي يقه و سر آستين ها بيشتر اسپري کنيد تا شکل بگيرند.
آن قسمت از لباس که اتو مي کنيد با يک دست محکم بگيريد. از دست ديگرتان براي سر دادن اتو با تکان هاي کوتاه استفاده کنيد. تا زماني که صداي خشک شدن آب بر اثر برخورد اتو را مي شنويد و ناحيه مورد نظر يکدست نشده به اتو کشيدنتان همراه با اسپري ادامه دهيد. اين به شما اطمينان مي دهد که تمامي آنچه اسپري کرديد خشک مي شود بعد از اتمام کار، لباس را وارسي کنيد تا قسمتي بدون اتو نمانده باشد.
اجازه دهيد اتو سرد شود. اتو را بوسيله يک پارچه مرطوب تميز کنيد تا هرگونه لک باقيمانده از نشاسته پاک شود. هر گونه نشاسته بلااستفاده را در يخچال نگهداري کنيد. قبل از هرگونه استفاده، اجازه دهيد تا نشاسته گرم شود و دماي محيط را به خود بگيرد و خوب آن را تکان دهيد تا با آب مخلوط شود.
نکات و هشدارها:
قبل از اتو کشيدن، اتيکت لباس را براي داشتن هرگونه دستورالعملي بررسي کنيد.


ویدیو مرتبط :
دوربین مخفی با حال اتو کردن لباس