سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پوشش سراسری تلفن همراه و وای فای تا یک سال آینده


به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نصرالله جهانگرد، رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، از پوشش کامل خطوط شبکه ی تلفن همراه و وای فای در سراسر کشور تا یک سال آینده خبر داده و گفته است: «تا یک سال آینده خطوط شبکه ی موبایل و وای فای، سراسر کشور را تحت پوشش خود قرار می‌ دهند».

وی در ادامه ی صحبت های خود با اشاره به وجود ظرفیت لازم برای برگزاری دوره‌ های آموزشی توسعه ی دولت الکترونیک در استان البرز گفت: «از ۱۰ محور اقتصاد مقاومتی، یک محور آن به نقش فناوری اطلاعات بر می گردد که این امر حاکی از اهمیت ویژه ی این بخش است». ایشان استان البرز را «انباشت ثروت و فرصت» دانسته و افزوده اند: «البرز متشکل از کل فرهنگ های ایران است و قطعاً این قابلیت ها مستعد رشد و شتاب دهی در کشور نیز خواهد بود. انتظار می رود چشم انداز استان و ظرفیت ها ترسیم شود تا بر اساس آن تصمیم گیری صورت گیرد».

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران خاطرنشان کرد: «باید به سمت خلق کسب و کار و ثروت آفرینی پیش برویم، که در این زمینه آمادگی داریم». 


ویدیو مرتبط :
پوشش افزای وای فای تی پی لینک AC750