میراث 100 میلیون دلاری خواننده سرشناس / 2 میلیون دلار برای دستیار شخصی


میراث 100 میلیون دلاری خواننده سرشناس / 2 میلیون دلار برای دستیار شخصیخبرآنلاین/ دیوید بویی ستاره راک مشهور میراثی به ارزش 100 میلیون دلار برای بازماندگان برجای گذاشت.
بنا به وصیت این خواننده نیمی از این میراث به همسرش ایمان و نیمی دیگر به پسر و دخترش خواهد رسید.
این خواننده وصیت کرده بود که خاکسترش را به شیوه‌ بودایی‌ها در بالی پراکنده کنند. بویی 10 ژانویه بر اثر ابتلا به بیماری سرطان در 69 سالگی درگذشت.
این وصیت‌نامه در دادگاه منهتن در نیویورک با نام رسمی این خواننده یعنی دیوید رابرت جونز تنظیم شده است. این ستاره دنیای موسیقی دو میلیون دلار نیز برای کورین شواب دستیار شخصی خود و یک میلیون دلار برای ماریون اسکین پرستار سابق بچه‌هایش باقی گذاشت.
دانکن جونز پسر بویی و الکساندریا زهرا جونز دختر بویی هر کدام یک چهارم از این میراث را دریافت خواهند کرد. بویی در وصیت‌نامه خود که در سال 2004 تنظیم شده است، خواسته بود که پس از مرگ پیکرش را در بالی بسوزانند و اگر این کار در آن محل امکان عملی نداشت، خاکسترش را آنجا پراکنده کنند.
پیکر بویی 12 ژانویه در نیوجرسی سوزانده شد و بنا به وصیت او هیچ یک از اقوام و آشنایش در این مراسم حاضر نبودند.
این خواننده درست دو روز پیش از مرگ آلبوم جدیدی به نام «بلک‌استار» را منتشر کرد، که بسیاری آن را همانند نوشته‌ای بر مزار این خواننده می‌دانند. این آلبوم برای سه هفته صدرنشین فروش آلبوم‌های موسیقی انگلستان بود.


منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
راز دلار در اسکناس های 5.10.20.50.100 دلاری