نحوه ایجاد جدول با صفحه کلید در Word


ایجاد جدول در Word با دستورالعمل های در نوار برنامه آسان است. بنابراین اگر می خواهید بدون برداشتن دست خود از صفحه کلید جدولی ایجاد کنید بهتر است با این آموزش همراه باشید.

ایجاد جدول در Word با دستورالعمل های در نوار برنامه آسان است. بنابراین اگر می خواهید بدون برداشتن دست خود از صفحه کلید جدولی ایجاد کنید بهتر است با این آموزش همراه باشید.نکته : ما برای این آموزش از Word 2016 استفاده کردیم و شما می توانید از Word 2013 به بعد بهره بگیرید.

برای ایجاد یک جدول با یک سطر و سه ستون مطمئن شوید که نشانه در خط جدیدی قرار گرفته باشد. سپس چهار علامت همچون " + فاصله + فاصله" را تایپ کنید و دکمه Enter را فشار دهید.

با این کار یک سطر با جدول سه ستون ایجاد می شود. ستون شاید از نظر شما باریک بوده و می خواهید بیشتر از یک سطر باشد.

نکته : شما می توانید به جای + جدولی با ستون عمودی استفاده کنید.

متنی تا یک سطر کامل تایپ کنید و سپس متن به طور خودکار در جدول قرار می گیرد.اگر می خواهید ستون جدول شما گسترده تر شود، علائم + یا ستون عمودی را با خط تیره جدا کنید. خط تیر موجب می‌گردد ستون شما گسترده تر باشد. برای مثال ما از 10 خط تیره بین علائم + به کار بردیم.زمانی که شما Enter را فشار می دهید یک جدول با ستون گسترده تر ایجاد می شود.اگر این روند به شما برای ایجاد جدول با صفحه کلید عملی نبود می توانید روش دیگری به کار گیرید. تب File را کلیک کنید.در سمت چپ لیستی از آیتم ها ظاهر می شود که باید روی Options کلیک کنید.سپس در Word Options روی گزینه Proofing موجود در لیست آیتم ها کلیک نمایید.در بخش AutoCorrect options روی گزینه AutoCorrect Options کلیک کنید.در بخش AutoCorrect نوع زبان فعلی روی نوار قرار دارد. روی تب AutoFormat As You Type کلیک کنید.در قسمت Apply as you type گزینه Tables را انتخاب کرده و OK را کلیک کنید.به بخش Word Options بازگشته و روی گزینه OK کلیک کرده و صفحه را ببندید.

منبع: سبحانه آنلاین


ویدیو مرتبط :
نحوه دسترسی به صفحه کلید مجازی در ویندوز 7