فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



عالم وهابی: تکفیر مسلمانان گناهی بزرگ است


به گزارش خبرنگار فرهنگی فارس، در اقدامی عجیب و غریب یکی از اعضای «هیئت علمای بزرگ» عربستان سعودی اعلام کرد: تکفیر و کافر دانستن مسلمانان گناهی بزرگ است.

بنابر این گزارش، عبدالله المطلق با اعلام این نظر خود، افزود: کسی که به تکفیر مسلمانان اقدام می‌کند مانند کسی است که از راه آتش به دنبال بهشت است.

وی در ادامه سخنان خود تلاش کرد راه‌های مراقبت از افتادن در چاله «تکفیر» و دعوت به آن را تشریح کند و تاکید کرد: بزرگداشتن امر مسلمانان مهمترین عامل برای مراقبت از این امر است و باید علمای اسلام در رسانه‌ها از نقش خود برای جلوگیری از افتادن در این فتنه‌ها و آنچه بر آن مترتب است از جمله تفرقه در صفوف مسلمانان و اختلاف‌اندازی بین آنها تلاش کنند.

بنابر این گزارش، سخنان این شیخ وهابی در جریان برنامه فعالیت‌های علمی در قالب طرح «ارزش‌های بالای اسلامی و جلوگیری از افراطی‌گری و تروریسم» با حمایت دبیرخانه «هیئت علمای بزرگ» سعودی در حالی بیان می‌شود که وی در سخنان خود تلویحا حامیان دولت سوریه را مورد حمله قرار داده است.
این سخنان اما در حالی است که دولت سعودی کمک‌های خود را به تروریست‌های تکفیری در سوریه و عراق ادامه داده است و موانع بسیاری بر سر راه صلح ایجاد کرده است.

انتهای پیام/س

http://fna.ir/PR305T


ویدیو مرتبط :
غلط قرآن خوندن عبدالرحمن دمشقیه عالم بزرگ وهابی ( مع توضیحات