گازکشی پردرد سر به سردترین منطقه خراسان رضوی


رئیس شورای اسلامی شهر ریوش گفت: اگرچه گازکشی به منطقه کوهسرخ که یکی از سردترین مناطق استان خراسان است، نعمت بزرگی است اما دردسرهایی هم به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)– منطقه خراسان، رضا جراثیمی در دیدار با فرماندار کاشمر با بیان اینکه به دلیل کنده‌کاری معابر خسارت‌های بسیاری به تاسیسات، زیباسازی و فضای شهری وارد شده است، افزود: در این مدت تمامی خیابان‌هایی که آسفالت بود تحت تاثیر این پروژه قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه طی سه ماه آینده، پروژه گازرسانی به ریوش به اتمام خواهد رسید، از مسئولان خواستیم با اختصاص اعتباری به شهرداری جهت آسفالت مجدد کوچه‌ها اقدام کنند.

جراثیمی با اشاره به اینکه از سال‌های دور، اکثر کوچه‌های این شهر آسفالت نیستند، ابراز امیدواری کرد؛ پس از گذشت 15 سال که از شهر شدن ریوش می‌گذرد، مردم از کوچه‌های خاکی و گلی نجات پیدا کنند.

وی از تحقق صد درصدی بودجه شهرداری خبر داد و افزود: شهر ریوش به دلیل کوچک بودن تمامی ادارات آن به صورت نمایندگی اداره می‌شوند و مسئول مستقیمی ندارند به همین جهت مردم مشکلات ادارات را به شورا منتقل می‌کنند.

جراثیمی افزود: این موضوع موجب شده پاسخگویی مردمی اعضای شورا بسیار زیاد باشد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون شهر ریوش از طرح جامع تفصیلی برخوردار نبوده، گفت: بدون شک با اجرای آن نارضایتی‌هایی را در میان مردم این شهر به وجود خواهد آورد.

رئیس شورای اسلامی شهر ریوش در پایان با بیان اینکه در دور چهارم شوراها همدلی بین اعضاء شورا و شهرداری بزرگترین دستاوردی بود که به آن رسیده‌ایم، گفت: شفافیت و انضباط مالی یکی دیگر از دستاوردهایی بود که به آن در این دوره از شوراها دست پیدا کردیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
آهنگ شاد محلی از منطقه خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی