ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



همدانی: نباید بیش از اندازه به قضیه رحمتی و قلعه‌نویی پرداخته شود


همدانی: نباید بیش از اندازه به قضیه رحمتی و قلعه‌نویی پرداخته شودتسنیم/ مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به اختلاف‌های سیدمهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی گفت: نباید چنین مسائلی در فوتبال مطرح شود و بیش از اندازه به آنها پرداخت.
ستار همدانی ابتدا در مورد رقابت مدعیان قهرمانی و اینکه کدام تیم شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد، گفت: مطمئناًَ پرسپولیس و استقلال شانس‌های مسلم قهرمانی هستند. پرسپولیس خیلی خوب خودش را بالا کشید، هرچند که ممکن است برخی از مشکلات حاشیه‌ای برای این تیم دردسر درست کند که باید دید توسط مدیریت باشگاه و سرمربی تیم، چگونه کنترل خواهند شد.
وی ادامه داد: استقلال هم برای قهرمانی شانس دارد، ولی باید این را در نظر گرفت که این تیم نسبت به سال‌های گذشته جوان‌تر شده است. جوانگرایی ممکن است به استقلال آسیب بزند، ولی من خیلی خوشحالم که این اتفاق توسط پرویز مظلومی در استقلال رخ داد و بازیکنان جوان برای این تیم بازی می‌کنند. امیدوارم که آنها بتوانند در این تیم بدرخشند.
مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به صحبت‌های اخیر امیر قلعه‌نویی و موضع سیدمهدی رحمتی نسبت به حرف‌های این مربی گفت: من اعتقاد دارم کش دادن و زیاد پرداختن به این موضوع اصلاً درست نیست و ترجیح می‌دهم به این مسائل ورود نکنم. فوتبال ایران زیبایی‌های زیادی دارد و این اتفاقات فوتبال را زشت می‌کند. همه ما از این سفره سود می‌بریم و بهتر است که احترام یکدیگر را حفظ کنیم.

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
مصاحبه جنجالی رحمتی علیه قلعه نویی