فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نمایشگاه کتاب کیش با یک هزا رو 500 عنوان افتتاح شد


به گزارش خبرنگار ایرنا ، این نمایشگاه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از امروز تا دهم آذر ماه میزبان علاقه مندان به کتاب است .
در این نمایشگاه یک هزارو 500 عنوان کتاب با تخفیف 25 درصدی در حوزه های عمومی ، روانشناسی ، دفاع مقدس ، تربیتی ، مدیریت و ادبیات عرضه شده است .
ارائه کتاب های آموزشی محصولات فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان بخش دیگر این نمایشگاه است .
انواع فرهنگ نامه ها ، دائره المعارف ها، ، دیوان اشعار شاعران ، راهنمای پزشکی ، اطلاعات عمومی ، آشپزی و سفره آرایی ، طب سنتی ایرانی و اسلامی ، نرم افزارهای دفاع مقدس و آثار تصویری عکاسان جنگ ، روایت تصویری استان ها در جنگ ، ادعیه و قرآن ، آموزش های زبان های خارجی ، کتاب های حوزه روانشناسی و مدیریت ازجمله آثار ارائه شده در این نمایشگاه است .
انواع نرم افزارهای بازی و سرگرمی ، لوح های فشرده دروس مختلف با عنوان معلم درخانه ، دانشنامه های درسی ، اطلس جهان ، آناتومی بدن ، بازی های فکری ، آشنایی با مشاغل واماکن تاریخی ، قصه های شیرین و ضرب المثل های فارسی ، شناخت و یادگیری اعداد از محصولات فرهنگی ارائه شده در بخش کودکان و نوجوانان این نمایشگاه است .
مدیرفرهنگی و آموزشی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش در حاشیه افتتاح ،این رویداد فرهنگی را موضوع محور عنوان کرد و گفت : هدف از برگزاری این نمایشگاه توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی ، افزایش آگاهی عمومی، و سطح مطالعه مفید و همچنین آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با کتاب است .
سعید دهقان با بیان اینکه این نمایشگاه در حوزه کتاب های عمومی در حال برگزاری است در مورد ارائه کتاب های تخصصی دانشجویی اظهار داشت : به دلیل تعدد رشته های دانشگاهی ارائه این آثار از حوصله و ظرفیت نمایشگاه خارج است و نیاز به برپایی نمایشگاهی جداگانه دارد .
وی از راه اندازی شورای هماهنگی دانشگاه های کیش خبر داد و افزود : قرار است بزودی این شورا با هدف هماهنگی برای حضور دانشگاه ها در امور فرهنگی تشکیل شود ، زمانی که دانشگاه ها خود درحوزه های فرهنگی ورود کنند شاهد اتفاق های خوبی خواهیم بود .
دهقان در مورد حضور چهره های ادبی در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب برای آشنایی چهره به چهره کودکان و نوجوانان با نویسندگان و شاعران به ایرنا گفت : پیشنهاد خوبی است که امیدواریم بتوانیم آن را عملی کنیم ، در این نمایشگاه آثار نویسندگان وشاعران جزیره کیش نیز ارائه می شود .
ساعات بازدید از نمایشگاه کتاب 9 تا 14 صبح و 17 تا 21 عصر خواهد بود.
گفتنی است : 51 هزار و 29 جلد کتاب در فرهنگسرا های جزیره موجود است و با توجه به جمعیت حدود 30 هزار نفری کیش سرانه کتاب برای هر نفر در جزیره حدود دو کتاب است .
هم اکنون یک هزار و 840 نفر در کتابخانه های کیش عضویت دارند .
فرهنگسرای سنایی ، مهستان ، اندیشه ، میلاد ،قرآن و عترت ، خانه فرهنگ مینا و کتابخانه میر مهنا از مراکز فرهنگی کیش به شمار می روند.
1630**1641

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
افتتاح نمایشگاه کتاب و زندگی هوران، من زنده ام