سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آغاز اقدامات درمانی و بهداشتی برای زنان معتاد متجاهر تهران


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمدرضا آذرنیا با اشاره به آغاز اقدامات بازتوانی و معاینات زنان معتاد متجاهر جمع آوری شده از سطح شهر تهران افزود: پس از جمع آوری حدود 300 زن معتاد متجاهر از سطح شهر اقدامات بهداشتی و معاینات آنها آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه مرکز شفق ظرفیت نگهداری و پذیرش 400 معتاد را در خود دارد افزود: زمان نگهداری زنان معتاد جمع آوری شده در مرکز شفق یک ماه است و پس از آن به مراکز صیانت که توسط شهرداری تهران ایجاد منتقل و در این محل به مدت شش ماه مداوا می شوند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران تصریح کرد: پس از این مدت مراحل بازتوانی، حرفه آموزی و جامعه پذیری این زنان آغاز و به سلامت به خانواده و جامعه باز خواهند گشت.
آذرنیا گفت: در گفت و گوی اولیه با زنان معتاد رضایت برای سلامتی از سوی آنها اعلام شده است و لازم است هفته های ابتدایی درمان جهت سم زدایی به طور کامل طی شده و طبیعتا روزهای ناآرامی خواهند داشت.
وی خاطرنشان کرد: این طرح با محوریت استاندار تهران و همکاری خوب شهرداری تهران، بهزیستی استان، پلیس مبارزه با مواد مخدر، دانشگاه علوم پزشکی و پشتیبانی ستاد مبارزه با مواد مخدر در حال اجرااست.
تهرام/7247//1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
رزمایش اقدامات بهداشتی در شرایط اضطراری در استان مرکزی