فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نتایج هشتمین دوره مسابقات قرآن «نورالهدی» اعلام شد+اسامی


به گزارش خبرنگار فعالیت های قرآنی خبرگزاری فارس، در هشتمین دوره مسابقه تفسیر قرآن «نورالهدی» 7 هزار و 756 نفر ثبت‌نام کردند و آزمون این مسابقه 29 آبان‌ماه در 140 حوزه امتحانی به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار شد.

سال گذشته این مسابقات به اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور سپرده شده بود اما امسال با توجه به بحث ادغام دو اتحادیه قرآنی، سازمان دارالقرآن همچون سال‌های گذشته این مسابقات را عهده‌دار شد. این رقابت‌ها در دو رشته «تفسیر یک جزء» شامل تفسیر جزء 24  قرآن کریم و «تفسیر سه جزء» شامل تفسیر اجزای 24، 25 و 26 قرآن برگزار شد که نتایج این دوره از مسابقات نورالهدی دقایقی پیش اعلام شد.

اسامی برگزیدگان رشته تفسیر سه جزء

اسامی برگزیدگان رشته تفسیر یک جزء

بر اساس اعلام سازمان دارالقرآن، جوایز این دوره از مسابقات به صورت استانی در نظر گرفته شده است و به رتبه‌های اول تا سوم هر استان (به شرط کسب حد نصاب امتیازات) جوایزی اعطا می‌شود. علاوه بر آن برای تمامی افرادی که امتیاز آنها بالای 90 کسب کرده باشند جوایزی پیش بینی شده است.

در استان‌های آذربایجان شرقی، کرمانشاه و مازندران که تعداد شرکت‌کنندگان بسیار زیاد بوده است به منظور تشویق شرکت کنندگان این سه استان به تمامی افرادی که امتیاز آنها بالای 85 کسب کردند، جوایزی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/KDEE88


ویدیو مرتبط :
سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم