سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جزئیات تازه‌ از تصادف خودروی BMW/ تخطی از سرعت مطمئنه، عامل جان‌باختن سرنشینان


سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، علت اصلی تصادف امروز صبح یک دستگاه BMW در غرب به شرق بزرگراه نیایش را تشریح کرد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: در ساعت 4:29 امروز صبح در غرب به شرق بزرگراه نیایش بعد از پل اشرفی اصفهانی، سواری BMW به علت تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با پایه پل برخورد می‌کند که به دنبال آن سه نفر سرنشینان در دم فوت می‌کنند.

سرهنگ مرادی با اشاره به این مطلب که استفاده از کمربند ایمنی برای راننده و سرنشینان، برای حفظ سلامتی آنان است،  به رانندگان توصیه کرد: همواره سرعت مجاز و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی تصریح کرد سرنشینان خودرو هر ۳ نفر مرد بوده‌اند.

لازم به ذکر است که صبح امروز سخنگوی سازمان آتش‌نشانی نیز با اعلام این خبر از وقوع آتش‌سوزی این خودرو پس از تصادف با پایه پل و فوت سه نفر سرنشین آن خبر داده بود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/D40WVL


ویدیو مرتبط :
تخطی از پرش مطمئنه!!!!