سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



نقشه عجیب یک زن برای انتقام از شوهرش


سلامت نیوز: زن جوان برای انتقامجویی از همسرش نقشه عجیبی کشید. او با دستکاری عکس‌هایش و قرار دادن مردی غریبه در کنار خودش، عکس‌ها را در شبکه‌های مجازی منتشر کرد تا گناه آن را به گردن شوهرش بیندازد اما پلیس دستش را رو کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، تحقیقات پلیس فتای خراسان رضوی در این پرونده با شكایت شوهر این زن شروع شد. مرد جوان در تشریح ماجرا گفت: چند روزی بود كه همسرم ساناز ناراحت و نگران بود. زمانی كه دلیلش را پرسیدم، گوشی تلفن همراهش را نشانم داد. با دیدن عكس‌هایی كه در گروه‌های تلگرامی منتشر شده بود شوكه شدم. عكس‌ها همسرم را در كنار مردی غریبه و با ظاهری نامناسب نشان می‌داد. خوب كه دقت كردم، فهمیدم كه عكس‌ها فتوشاپ است و فردی با به‌دست آوردن عكس‌های خصوصی همسرم و دستكاری آنها، عكس مرد غریبه را كنار او قرار داده و عكس‌ها را در تلگرام منتشر كرده است.

به شوهرم مشكوكم

با شكایت این مرد، تحقیقات مأموران برای كشف راز این پرونده شروع شد. آنها به سراغ همسر او رفتند و به تحقیق از این زن پرداختند. زن جوان اما مدعی شد كه به شوهرش مشكوك است. او گفت: من و شوهرم از مدتی قبل با هم اختلاف داشتیم. اختلاف‌هایمان این اواخر پررنگ‌تر هم شده بود تا جایی كه حتی مرا تهدید می‌كرد كه آبرویم را می‌برد. حالا هم حدس می‌زنم كه دستكاری عكس‌ها و انتشار آنها كار شوهرم است. احتمالا او برای اینكه به همه نشان دهد كه من زن خوبی نیستم و مشكل اخلاقی دارم، این عكس‌ها را دستكاری كرده و آنها را در شبكه‌های اجتماعی پخش كرده است.

راز عجیب

ادعاهای زن جوان، ظن مأموران را به سمت شوهر وی برد. این مرد بازداشت و تحقیقات مفصلی از او انجام شد اما در نهایت مداركی به‌دست آمد كه نشان می‌داد او بی‌گناه است و در این ماجرا نقشی ندارد. حالا سؤال این بود: پشت‌پرده ماجرا چه‌كسی است؟

كارشناسان پلیس فتا برای حل این معما به تحقیقات گسترده‌ و تخصصی پرداختند. در نهایت سرنخی از عامل انتشار عكس‌ها در شبكه‌های مجازی به‌دست آمد. او جوانی 25ساله بود كه وقتی دستگیر شد، راز عجیبی را فاش كرد. وی گفت: چند‌ماه پیش در یكی از گرو‌ه‌های تلگرامی با همسر شاكی(ساناز) آشنا شدم. مدتی با او چت كردم و پس از آن چت‌هایمان به تماس تلفنی تبدیل شد و حتی قرار رفتن به كافی‌شاپ گذاشتیم. در نخستین قرارمان بود كه متوجه شدم او متاهل است.

ساناز می‌گفت كه با شوهرش اختلافات زیادی دارد. می‌گفت كه شوهرش او را زجر می‌دهد و می‌خواهد هر طوری شده از او انتقام بگیرد. در نهایت پیشنهاد داد عكس‌هایش را در كنار عكس خودم قرار داده و آنها را در فضای مجازی منتشر كنم. او قصد داشت وانمود كند كه این كار را شوهرش انجام داده است تا پلیس او را دستگیر كند.سرهنگ جهانشیری، رئیس پلیس فتای خراسان رضوی با بیان این خبر گفت: با افشای حقیقت، برای زن جوان و همدستش قرار قانونی صادر شد و پرونده آنها در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.


ویدیو مرتبط :
‫انتقام وحشتناک زن از شوهرش‬‎