سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



پوست و مو/ این برند معروف شامپو یک شبه سرتان را طاس می کند


پوست و مو/ این برند معروف شامپو یک شبه سرتان را طاس می کندباشگاه خبرنگاران/ گاهی اوقات تبلیغات دروغین و اشتباه سبب ترغیب افراد به خرید محصولاتی می‌شود که حاصلی جزء پشیمانی ندارد. فردی به نام چازدین که متخصص مو و زیبایی در لوس آنجلس است اخیرا شامپوی محبوبی را طراحی و تبلیغ کرد و این شامپو در بسیاری از شبکه های تلویزیونی تبلیغ شد.

تنها یک ماه پس از تبلیغات گسترده و فروش زیاد این محصول در آمریکا، افرادی که آن را مصرف کردند از اثرهای جانبی و وحشتناک آن بر موهای خود شکایت و ابراز نارضایتی کردند. از جمله اثرهای خطرناک و نگران‌کننده استفاده از این شامپو ریزش مو، طاسی، حساسیت، آکنه، جوش، شکنندگی مو، قرمزی، تورم، سفید شدن مو و از دست دادن رنگ طبیعی موها است.

این در حالی است که قیمت این شامپو بسیار گزاف بوده و این سوء تفاهم را در ابتدا وجود آورد که کیفیت این شامپو نسبت به شامپوهای دیگر بهتر است در صورتی که این امر خلاف واقعیت از آب درآمد. افرادی که بر اثر استفاده از این شامپو موهای خود را از دست دادند پس از قطع مصرف آن با گذشت سه هفته هنوز نتوانسته‌اند شاهد رویش مجدد موهای خود باشند و از این برند شکایت کردند.




با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
طاس شدن شامپازه به دلیل اختلال در سیستم فولیکول مو