نمایش‌های رادیویی به مناسبت روزهای پایان ماه صفر


نمایش‌های رادیویی به مناسبت روزهای پایانی ماه صفر

باشگاه خبرنگاران/ «تنیده در جان» و «گواه یاقوت» جدیدترین نمایش‌های رادیویی هستند که در روزهای پنجشنبه و شنبه به روی آنتن رادیو نمایش می‌روند.
نمایش جدید رادیویی «تنیده در جان» به مناسبت رحلت امام حسن مجتبی (ع) از رادیو نمایش پخش می‌شود. این نمایش را علی خاکبازان نوشته و روایتگر دغدغه‌های مردی جوان در دوران امامت حضرت امام حسن مجتبی (ع) است.
در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون: مهرخ افضلی، صنم صالحی، نورالدین جوادیان، علی اصغر دریایی و احمد لشینی به ایفای نقش پرداخته‌اند و مینو جبارزاده کارگردانی آن را بر عهده دارد.
«تنیده در جان» به تهیه‌کنندگی شهناز دهکردی، صدابرداری پیروز صدرایی و افکت نرگس موسی‌پور روز پنجشنبه ساعت 10:15 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود. همچنین، شنبه 21 آذر، نمایش جدید رادیویی «گواه یاقوت» به کارگردانی مجید حمزه از رادیو نمایش پخش می‌شود.
این نمایش رادیویی را هدی مهربان نوشته و ماجرای مرد جوانی به نام قاسم است که برای یافتن کار از بغداد به بصره می‌رود و در این بین اتفاقاتی می‌افتد که ...
در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون:
مهدی نمینی مقدم، احمد لشینی، رامین پور ایمان، نازنین مهیمنی، مهدی طهماسبی، سینا نیکوکار و محمد پورحسن به ایفای نقش می‌پردازند.
«گواه یاقوت» به تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا، صدابرداری پیروز صدرایی و افکت نرگس موسی‌پور شنبه ساعت 7 صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مرثیه سرائی و عزاداری مناسبت آغاز ماه صفر در حرم مطهر رضوی