سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برنامه امتحانات نهایی خرداد ماه دانش‌آموزان تغییر کرد


برنامه امتحانات نهایی خرداد ماه دانش‌آموزان تغییر کردفارس/ با توجه به تقارن ایام ماه مبارک رمضان با برنامه امتحانات خرداد ماه دانش‌آموزان، وزارت آموزش و پرورش برنامه امتحانات نهایی خرداد دانش‌آموزان کشور را تغییر داد.

عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، از اصلاح برنامه امتحانی نهایی دانش‌آموزان خبر داد.

وی گفت: با توجه به تقارن برنامه امتحانات نهایی دانش‌آموزان با ماه مبارک رمضان، در تاریخ و زمان برگزاری امتحانات تغییراتی ایجاد شد.

امتحانات نهایی ویژه دانش‌آموزان سال سوم متوسطه سالی - واحدی (روزانه)، سال سوم متوسطه رشته‌های فنی و حرفه‌ای، پیش‌دانشگاهی سالی- واحدی (روزانه) و نیم‌سالی - واحدی (بزرگسالان - داوطلبان آزاد) است که امتحانات به طور کلی از 25 اردیبهشت آغاز می‌شود و ۱۸ خرداد پایان می‌یابد.

به گزارش فارس، 25 اردیبهشت امتحان «عربی 3» در رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی سوم متوسطه برگزار می‌شود و آخرین امتحان نیز 18 خرداد ماه برگزار می‌شود که امتحان «آرایه‌های ادبی» برای سال سوم رشته ادبیات و علوم انسانی و «اخلاق 2» برای سال سوم رشته علوم و معارف اسلامی است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
‫بهترین غذاها برای دانش آموزان در زمان امتحانات‬‎