سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نشست کمیته صنفی کانون همبستگی فرزندان شاهد با نمایندگان مجلس


به گزارش خبرگزاری فارس،کمیته صنفی کانون همبستگی فرزندان شاهد،به نمایندگی از فرزندان شاهد و ایثارگران کشور، دغدغه‌های جامعه ایثارگری بویژه فرزندان شهید را در قالب پیشنهاداتی ضمن ارائه، با پیگیری های برخی نمایندگان مجلس از جمله لاله افتخاری، حسن کامران، غلامعلی جعفر زاده،مهرداد بذرپاش،ضرغام صادقی و مهدی مفتح مورد بحث و بررسی قرار دادند.

کمیسیون دائمی کردن بخشی از احکام برنامه توسعه پنجم کشور تا چند روز آینده در خصوص گنجانده شدن قوانین ایثارگری در قالب مواد الحاقی به لایحه تقدیمی دولت تصمیم گیری خواهد کرد. 

کمیته صنفی در طول مدت پیگیری های خود در خصوص تبیین و تثبیت جایگاه ایثارگران بویژه فرزندان شاهد در دائمی کردن احکام با حدود یکصد و بیست نفر از نمایندگان مجلس دیدار و گفتگو کرد در این مسیر نمایندگانی ضمن همراهی قول مساعد دادند که در جهت جبران کاستی های لایحه تقدیمی در حوزه ایثارگران، اهتمام ویژه خواهند داشت.

بزودی گزارش مبسوطی از چهار مرحله حضور اعضای کمیته صنفی کانون همبستگی فرزندان شاهد کشور با نمایندگان محترم را به اطلاع ایثارگران معزز، خواهد رساند.

/انتهای پیام/

http://fna.ir/G5905U


ویدیو مرتبط :
نشست خبری رییس مجلس با نمایندگان رسانه ها