کاهش حمایت یهودیان آمریکا از رژیم صهیونیستی


رژیم صهیونیستی از اینکه یهودیان آمریکا در حال دور شدن از این رژیم هستند، نگران است.

رژیم صهیونیستی از اینکه یهودیان آمریکا در حال دور شدن از این رژیم هستند، نگران است.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: مقامات صهیونیست نگرانند که دور شدن یهودیان آمریکا از اسراییل باعث از بین رفتن حمایت آنها از این رژیم شود.

علی فقیه گزارشگر این شبکه گفت: کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد یهودیان آمریکا در حال دور شدن از اسراییل هستند و بسیاری از آنها به عضویت گروه تحریم اسراییل (bds) در آمده اند که این موضوع برای روابط آمریکا با اسراییل تهدیدی جدی محسوب می شود.

نوآم چامسکی، زبان شناس بزرگ آمریکایی در گفتگو با این کانال تلویزیونی گفت: گرایش و دیدگاه یهودیان آمریکا در حال تغییر است و این تغییر در میان جوانان بسیار بیشتر است.

المیادین ادامه داد: برخی از تحلیلگران، علت دور شدن یهودیان آمریکا از اسراییل را کاهش گرایشات دینی آنها و مخالفتشان با اقدامات سرکوبگرانه اسراییل در مناطق اشغالی فلسطین می دانند.

یکی از این کارشناسان می گوید یهودیان آمریکا چیزی برای دلبستگی به اسراییل ندارند و رابطه دینی میان آنها و اسراییل قطع شده است.

شخصیت های مهم یهودی در آمریکا انتقادات زیادی به اقدامات اسراییل دارند و فعالیت های اسراییل در نوار غزه و کرانه باختری را نادرست می دانند.

یکی از این افراد گفت: در غزه فاجعه ای انسانی در حال رخ داده است. من در آنجا بودم و ویرانی ها را با چشم دیدم. کودکانی را دیدم که چیزی برای خوردن نداشتند و نمی توانستند به مدرسه بروند. بیمارستان ها و مدارس در نوار غزه بمباران شده بود. در واقع اسراییل آخرین استعمارگر در عصر بدون استعمارگران است.


ویدیو مرتبط :
درگیری یهودیان با پلیس رژیم صهیونیستی