فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نمایش بلوای نان و ورود اراذل و اوباش در «معمای شاه»


به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته گذشته و با پخش قسمت ششم سریال «معمای شاه»، محمدعلی نجفی در نقش قوام السلطنه وارد داستان شد تا کرسی نخست وزیری را تحویل بگیرد. حالا در قسمت هفتم بینندگان شاهد کشمکش او با محمدرضا بر سر اداره کشور خواهند بود.

همچنین در این قسمت با نمایش صحنه‌هایی از بلوای نان و اعتراض‌های مردمی به این مسله، نقش آفرینی اراذل و اوباش در صحنه وقایع این دوره تاریخی به تصویر کشیده شده است. این اوباش خیابانی در مقطع تاریخی مذکور در حوادث مختلفی حضور داشته‌اند.

بینندگان «معمای شاه» در قسمت هفتم سریال، شاهد زد و خوردهای خیابانی و درگیری مردم با عوامل حکومت در مقابل بهارستان خواهند بود.

این سریال 80 قسمتی به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه‌کنندگی علی لدنی در سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته‌شده است که به ‌مرور وقایع تاریخی، اجتماعی و سیاسی ایران در فاصله سال‌های 1317 تا 1357 همزمان با دوران پهلوی دوم می‌پردازد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اراذل اوباش