سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مجتمع آموزشی 14 معصوم(ع) شهرری به مرکز فنی و حرفه ای تبدیل می شود


فرزند آیت الله غیوری روز سه شنبه با بیان مطلب فوق در جمع خبرنگاران افزود: با پیگیری های حسین طلا نماینده مردم تهران و ری درمجلس شورای اسلامی و رایزنی های انجام شده با سازمان فنی و حرفه ای کشور بدنبال تبدیل مجتمع آموزشی 14 معصوم به مرکز مهارت آموزی و فنی حرفه ای برای ایتام هستیم.
سید محمد غیوری خاطرنشان کرد: مجتمع آموزشی 14 معصوم(ع) واقع در روستای کریم آباد شهرری سال ها به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزشی استان، خدمات آموزشی رایگانی را سالانه در قالب خدمات آموزشی، سرویس رفت و آمد و ناهار به بیش از 500 دانش آموز یتیم و مستضعف ارائه کرده است.
فرزند آیت الله غیوری با اشاره به بازدید اخیر رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور از مجتمع آموزشی 14 معصوم شهرری گفت:خوشبختانه مقدمات و تجهیزات لازم برای راه اندازی مرکز فنی و حرفه ای در این مجتمع آموزشی فراهم شده است و به زودی فعالیت این مرکز در راستای توانمند سازی دانش آموزان و اشتغالزایی آنها آغاز می شود.
وی در ادامه به ساخت مرکز کارآفرینی در مجتمع آموزشی شهید سید حسن غیوری اشاره کرد و گفت: در سال 1373 مدرسه شهید غیوری نیز با هدف حمایت از ایتام و دانش آموزان نیازمند به همت مرحوم حاج آقا غیوری احداث شد و در طول زمان این مدرسه به یک مجتمع آموزشی تبدیل شد.
فرزند مرحوم آیت الله غیوری با بیان اینکه، مرحوم پدرم حتی پس از فارغ التحصیلی دانش آموزان دغدغه حمایت و پشتیبانی از آنها را داشتند، گفت: با راه اندازی مرکز کارآفرینی و مهارت آموزی فرصت مغتنمی برای معرفی دانش آموزان به بازار کار ایجاد خواهد شد.
وی همچنین اظهار کرد:هم اکنون با پیگیری های خواهرم فاطمه غیوری که سالهاست مدیریت مجتمع آموزشی شهید غیوری را عهده دار است، بسترسازی های لازم برای راه اندازی مرکز کارآفرینی در این مجتمع فراهم شده است و با تکمیل فضای مورد، پذیرش هنرجویان در رشته های کارآفرینی آغاز می شود.
وی خاطرنشان کرد: مجتمع آموزشی دخترانه شهید سید حسن غیوری درشهرری و مجتمع 14 معصوم(ع) در روستای کریم آباد شهرستان ری دو مجموعه بزرگ آموزشی جنوب استان تهران محسوب می شوند که در طول بیش از 2 دهه اخیر تعلیم و تربیت رایگان ده ها هزار دانش آموز را از مقطع ابتدایی تا دبیرستان عهده دار بوده اند.
1836 / 6139

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دوره های آموزشی مجتمع فنی تبریز