ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



وقتی مهدی رحمتی اشک بازیکن پرسپولیس را درآورد!


وقتی مهدی رحمتی اشک بازیکن پرسپولیس را درآورد!جام نیوز/ سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی هیجان بازیکنان پرسپولیس را دیدم ناخودآگاه اشک در چشمانم حلقه بست.
محمود خوردبین درباره اتفاقات رختکن پرسپولیس در دربی و اینکه گفته می شود اشک ریخته است اظهار داشت: وقتی خوشحالی و هیجان بچه ها را دیدم اشک در چشمانم حلقه زد. همیشه وقتی در دربی پیروز می شویم احساساتی می شوم. این از خوشحالی زیاد بود. ضمن اینکه این برد سبب شد ما به صدر جدول برسیم. شما یادتان هست که در روزهای بد پرسپولیس که در جدول اوضاع خوبی نداشتیم با قدرت گفتم ما داریم می آییم و حالا پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است.
وی درباره درگیری های بین نیمه میان رحمتی و مسلمان بیان داشت: من از مسلمان پرسیدم که چه اتفاقی افتاده او هم گفت وقتی ما شادی معروف مان را انجام دادیم رحمتی به من فحش داد و من هم در اعتراض به این رفتار پاسخ او را دادم. محسن بین دو نیمه گریه کرد و می گفت باورم نمی شود رحمتی آن حرف ها را به من زده باشد. البته بعدا خود رحمتی آمد و همه چیز حل شد.
سرپرست تیم پرسپولیس در ادامه درباره حضور مهدی رحمتی در رختکن پرسپولیس در بین دو نیمه خاطرنشان کرد: من خودم رحمتی را راهنمایی کردم تا وارد رختکن شود البته اول با کریم باقری و دیگر بچه ها جلوی در رختکن صحبت کرده بود. برانکو وقتی دروازه بان استقلال را در رختکن پرسپولیس دید، از او خواست تا از رختکن ما برود و اگر قصد دارد با مسلمان صحبت کند و کدورت ها را از بین ببرد موضوع را به بعد از مسابقه موکول کند زیرا رختکن تیم بین دو نیمه محل این کار نیست و سرمربی باید از تمام زمان خود استفاده کند.
خوردبین درباره حضورش در مراسم امروز که مهمان ویژه آن سالگادو بود اذعان داشت: از آنجایی که برگزارکننده این جشن داماد بنده بود به آنجا دعوت شدم و به نظرم جشن باشکوهی بود.

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
گلی که اشک بازیکن را درآورد .