مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



جنگنده‌های سوریه مواضع احرار الشام را در ادلب بمباران کردند


به گزارش «شیعه نیوز»، جنگنده‌های سوریه سه‌شنبه به مقر و مواضع تروریست‌های «احرار الشام» در ریف شمال غربی استان «ادلب» حمله کردند.

به گزارش وبگاه خبری «سیریا نیوز»، در این حمله، یکی از سرکرده‌های احرار الشام کشته و شماری از عناصر این گروه تروریستی زخمی شدند.

منطقه «بنش» در جنوب شرق دو شهرک «فوعه و کفریا» در ریف ادلب، یکی از اهداف جنگنده‌های سوریه بود که به گفته معارضان، خسارت زیادی به تجهیزات احرار الشام وارد شد.

نیروی هوایی ارتش سوریه در پاسخ به حملات تروریست‌ها در ریف جنوبی استان حلب که از شهر ادلب وارد این منطقه شده بودند، مواضع تروریست‌ها را در شهر ادلب و ریف آن هدف حملات خود قرار داد.

ادلب و ریف ادلب، عمق امدادی و لجستیک گروه‌های تروریستی است که به خان طومان در ریف جنوب غرب حلب حمله کرده‌اند.

هفته گذشته،‌ ائتلاف تروریستی «جیش الفتح» و سایر تروریست‌ها از ریف ادلب وارد جنوب حلب و شهرک خان طومان شدند و با سوء استفاده از توافق آتش‌بس میان روسیه و آمریکا، به نیروهای مقاومت و ارتش سوریه حمله کردند.


ویدیو مرتبط :
ادلب - شوکه شدن احرار الشام از آمادگی بالای ارتش سوریه