سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: بسیج سرباز هیچ حزب و گروهی نیست


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: بسیج سرباز هیچ حزب و گروهی نیست

فارس/ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بسیج سرباز هیچ حزب و گروهی نیست و با فرماندهی امام خامنه‌‌ای (مدظله‌ العالی) اجرای فرمان می‌کند و در ماموریت خود با هیچ احد و دشمنی اعم از داخلی و خارجی تعارف ندارد.

به گزارش روابط‌عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین، سید حسین نقوی‌حسینی در تجمع اقتدار بسیجیان شهرستان ورامین که با حضور گردان‌های حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار داشت: امروز مرکز ثقل نظام جمهوری اسلامی بسیج مستضعفین است که حاصل تفکر گرایش به مستضعفین جهان است که بنیانگذار آن امام خمینی (ره) بوده است.

وی گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران کشور امن منطقه است حاصل زحمات بسیجیان و دوراندیشی امام خمینی (ره) است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ترس و لرز اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها را دیده‌ایم که به راحتی نمی‌توانند در خیابان راه بروند، افزود: بسیج چند ویژگی مهم دارد که مقدمه آن ایمان به خدا است که رمز پایداری و پیروزی انقلاب اسلامی است.

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام اظهار کرد: بسیجیان در وصیت‌نامه‌های خودشان دعا و وصیت می‌کردند که خدایا شهادت ما را به‌صورتی قرار بدهد که جنازه‌ای از ما نماند تا یک متر از زمین را نیز اشغال نکنیم و این نشان از روحیه بسیار والا و معنوی آن‌ها است.

نقوی حسینی با بیان این‌که بسیج نیروی و سرباز ولایت است، تصریح کرد: بسیج سرباز هیچ حزب و گروهی نیست و تحت فرماندهی امام خامنه‌ای (مدظله‌ العالی) اجرای فرمان می‌کند و در ماموریت خود با هیچ احد و دشمنی اعم از داخلی و خارجی تعارف ندارد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیج برای حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران اقدام می‌کند، بیان داشت: بسیجیان فتنه را خوب می‌شناسند و با هیچ جایگاه و لباسی تعارف نداشته و با آن مقابله می‌کنند.

رئیس مجمع نمایندگان شهرستان‌های استان تهران گفت: بسیج پای اصول و حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده است و از آن نیز دست بر نمی‌دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که امروز پروژه براندازی ایران و نظام توسط غرب و آمریکا و اروپا تغییر پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند هدف نفوذ دشمنان، شخصیت‌ها و کرسی‌های تصمیم‌ساز است.

وی ادامه داد: این سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که همه نیروهای ارزشی باید با بصیرت به حرکت خود ادامه دهند و اجازه ندهند که دشمنان بتوانند این ملت را استحاله کنند.

نقوی‌حسینی با بیان این‌که نفوذ تعارف نیست، گفت: برای کسانی که نگاه عمیقی برای نفوذ ندارند متاسفم هستیم، از سوی دیگر نیز خدا را شاکر هستیم که امروز مرکز و کانون بسیج بصیر و آگاه بوده و در میان میدان حاضر است.


ویدیو مرتبط :
سوال موسوی نژاد از عراقچی در کمیسیون امنیت ملی مجلس