سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



تخته آرزو؛ پشتیبانی شیک برای رسیدن به اهداف


  X     

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.18 - 13:17

تخته آرزو؛ پشتیبانی شیک برای رسیدن به اهداف

چگونه/ مقداری زمان کنار بگذارید تا با کودکتان یک تخته آرزو بسازید! تخته آرزو یا ویژن برد در واقع صفحه ای است که به شما اهداف و نیت هایتان در سال پیش رو، یادآوری می کند. این یک کاردستی دست ساز است که به آسانی ساخته می شود، همچنین یک روش عالی برای آموختن اهمیت تنظیم اهداف در زندگی و دنبال کردن آنها به کودک تان است. پیشنهاد می کنیم که تخته آرزو خود را وقتی درست کنید که کودکتان هم به طور همزمان این کار را برای تخته خود انجام میدهد، با این کار به هدف آموزش دادن او می رسید.
1
درست کردن تخته آرزو معمولا با نشستن جلوی تخته با انبوهی از مجلات و بریدن عکسهایی که بیانگر آرزوهای شما در سال آینده است و چسباندن آنها روی یک صفحه سفید برای ساختن کلاژ است.
از آنجا که بهتر است این تخته را در آشپرخانه قرار دهید -جایی که هر روز همه ی اعضای خانواده آن را می بینند- پس آن را با روشی مدرنتر و زیباتر درست کنید.
با استفاده از تخته سیاه مغناطیسی برای پشت تخته آرزوی خود، ظاهر آن را زیباتر کنید، همچنین آهنرباها علاوه بر اینکه به کودکان اجازه می دهند عکس اهداف قدیمی را با جدیدها عوض کنند، دوام تخته آرزو را برای سال ها بیشتر می کنند.
2
برای ساخت تخته آرزو به این چیزها نیاز دارید:
– یک رول کاغذ یا مقوای سیاه
– قاب عکس
– یک قطعه لفاف آهنی به اندازه ی قاب عکس
– مجلات و یا عکس هایی که آنلاین پیدا کرده اید
– قیچی
– آهنربا
– گچ

3
برای آغاز به کار، صفحه آهنی را پشت کاغذ سیاه قرار دهید.
4
سپس کاغذ را به همان اندازه ببرید ولی یکی دو سانت از اطراف آن را باقی بگذارید، سپس قسمتی که بایدبه صفحه آهنی بچسبد با ملایمت و آرامی روی صفحه آهنی بچسبانید، مراقب باشید که هیچ حباب هوایی زیر آن تشکیل نشود.
وقتی که کار چسباندن تمام شد، یک تخته سیاه مغناطیسی دارید، قاب عکس خود را باز کنید و شیشه را بردارید و به جای آن این تخته را بگذارید.
5
حالا نوبت قسمت باحال ماجراست: بریدن عکس ها و استفاده از آنها در تخته!
به بچه هایتان کمک کنید که به اهداف مثبت و موثر فکر کنند، مثل سالم غذاخوردن، بیشتر بیرون رفتن و یا پیدا کردن دوستان جدید.
سپس در مجلات و یا اینترنت به دنبال عکس مناسب با این موضوع ها بگردند، وقتی که عکس ها را پیدا کردید، آن ها را ببرید یا چاپ کنید و توسط آهنربا به تخته بچسبانید.
به ایده و الهام نیاز دارید؟ به یوگا، یادداشت های روزانه و خاطره نویسی، خندیدن و غذاپختن بیشتر همراه فرزندان تان و داشتن خواب خوب فکر کنید!
6
در تخته بچه ها هم خیلی چیزهایی که او دوست دارد در سال آینده به آن ها برسد بنویسید، مثلا ورزش مورد علاقه اش، توانایی خواندن و دوچرخه سواری کردن را در تخته بچسبانید.
همچنین خیلی از چیزهایی که آنها دوست دارند تجربه کنند را بنویسید، مثل رفتن به یک مسابقه فوتبال و کاشتن یک باغچه سبزی.

تمام شد! حالا یک پشتیبان شیک برای کمک کردن به پیشرفت و رسیدن به اهداف مثبت تان دارید، چیزی که همراه بچه تان ساخته اید!

نظر شما


ویدیو مرتبط :
راه های رسیدن به اهداف خود