فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آهنگ‌های مرا تنها گوش کنید/ عاشقانه‌های جدیدم در راهند+تصاویر


به گزارش خبرنگار موسیقی و هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی دیشب در دو سانس میزبان محمد علیزاده و طرفدارانش بود.

 

علیزاده در این اجرا در سخنان کوتاهی گفت: من خاطرات خوبی از جشنواره موسیقی فجر دارم و امروز هم مثل سه سال پیش که برای اولین بار در جشنواره موسیقی روی صحنه آمدم حال خوبی دارم.

علیزاده اولین قطعه موسیقی «خیلی برام عزیزه خاطرت» را اجرا کرد و سپس قطعه «هواتو کردم» را برای مخاطبان حاضر در سالن اجرا کرد. موسیقی با صدای خواننده هم لول نبود و در گوشه های سالن صدا مفهوم نبود و این حاضران بودند که با زمزمه شعر روی آهنگ به کمک دیگر حاضران در سالن که ممکن بود دقیقا متوجه صدای علیزاده نشوند می‌آمدند.

 

قطعات موسیقی «احساس»، «زخم» و «کجا میری» اجرا شد و پس از آن علیزاده گفتن جملاتی سعی کرد به گروه ارکستر فرصتی برای استراحت بدهد، وی گفت: برخی‌ها فکر می‌کنن خیلی فکر می‌کنن ولی کلا هیچ فکری نمی‌کنن و با نقل قولی از پدرش که همواره به او توصیه می‌کرد، اگه کسی با تو با تکبر برخورد کرد ناراحت نشو چون این افراد نیازمند ترحمند و اینکه ارزش آدم‌ها به قلب آنهاست به سراغ اجرای قطعه «فکرشم نکن» رفت.

 

 

 

قطعه بعدی بهانه ای بود برای آنکه علیزاده به حاضران بگوید: وقتی از کنسرتها به منزل می‌روم گیتارم را برمیدارم و به خدا می‌ گویم تابحال برای مردم خواندم اما اگر محبوبیتی هست متعلق به محمد علیزاده نیست و همه اتفاقات از توست و با ذکر خاطره‌ای از مادرش به سراغ اجرای قطعه موسیقی «حس آرامش» رفت که برای حاضران اجرا و بعد از آن نوبت به معرفی ارکستر رسید.

 

حاضران سالن با دست‌های خود، ایمان ذاکری نوازنده درامز، اشکان موسوی ساز ویولن، علی پورنگهبان برای سازگیتار باس، امیرحسین اویسی را برای ساز پیانو، محمد شعبانی را برای سازهای کوبه‌ای، سعید عباسی نوازنده کیبورد، بهمن میرزا زاده برای ساز بوزوکی، علیرضا شهباری نوازنده گیتار، اشکان صدیق آذر نوازنده سینتی سایزر و عظیم روحانی نوازنده گیتار را تشویق کردند.

 «شهر باران» و «همینه که هست» قطعات بعدی علیزاده در سانس دوم اجرایش برای حاضران بود.

 

بعد از اجرای قطعه «عزیزم»، علیزاده گفت: عاشقانه‌هایی را ساخته ام که اگر کنسرت‌ها اجازه بدهند بزودی منتشر خواهم کرد و در بخش دیگری گفت: آهنگ های مرا یا تنها گوش کنید یا با آنها که دوستشان دارید، با هرکسی گوش نکنید و با حرفهایش وعده آلبوم جدید را با قطعاتی متفاوت و عاشقانه به مخاطبانش داد.

قطعه «برگرد» و «بی‌حوصله» درکنار آهنگ «جز تو» پایان بخش اجرای دوم علیزاده از اولین کنسرت پاپ جشنواره امسال بود که طبق قاعده مرسوم «جز تو» به درخواست مخاطبان دوباره اجرا شد تا برنامه ای که با نیم ساعت تاخیر آغاز شده بود 23:30 پایان یابد.

 

انتهای پیام/ج

http://fna.ir/REUIGS


ویدیو مرتبط :
دکلمه فوق العاده عاشقانه با اجرای زنده به نام مرا بشناس