سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اضافه شدن ابزار تازه به پاورپوینت برای زیباشدن طراحی فایل‌ها


به گزارش فارس به نقل از تاپ تک نیوز، در این نسخه به روزشده امکانات متنوعی در نظر گرفته شده که از جمله آنها می توان به Designer و Morph اشاره کرد.

این دو قابلیت، انتقال هر تصویر در فایل پاورپوینت به شیوه های جدید و همین طور طراحی فایل ها با امکانات متفاوت را امکان پذیر می کند. Office Insider برای مشاهده ساده تر پیش نمایش فایل های پاورپوینت تهیه شده هم به این مجموعه اضافه شده است.

مایکروسافت امیدوار است ابزار افزوده شده طراحی خودکار اسلاید و فایل های پاورپوینت را تسهیل نماید و کاربران را به استفاده گسترده تر از آفیس ترغیب کند. یکی از مزایای این ابزار امکان گرفتن و انداختن یا drag-and-drop تصاویر مختلف به داخل محیط پاورپوینت است. همچنین می توان تصاویر مورد علاقه برای استفاده در محیط پاورپوینت را تحلیل کرد تا از بهترین بخش و برش آنها برای این کار استفاده شود.

ابزار Morph همچنین برای ایجاد حرکت های بصری زیبای سینمایی، تحرک بخشیدن سه بعدی به به کلمات و تصاویر و  morph برای جابجاکردن زیبا و خلاقانه این تصاویر و کلمات قابل استفاده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
آموزش پاورپوینت 2016 - اضافه کردن فایل های صوتی