فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



داوری مرحله کشوری جشنواره «مدهامّتان» الکترونیکی شد/ پیامک کارنامه 10 دقیقه بعد از تلاوت


«مجتبی میرزایی‌نسب» دبیر اجرایی جشنواره ملی مدهامّتان در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری دهمین دوره این جشنواره اظهار داشت: برای ایجاد هماهنگی بیشتر امروز با برخی مراجع تقلید همچون آیات عظام نوری‌همدانی، علوی گرگانی، موسوی اردبیلی، اعرابی و خرازی دیدار کرده و از راهنمایی‌های آن‌ها استفاده می‌کنیم.

راه‌یافتگان به مرحله کشوری مدهامّتان اطلاعات خود را ثبت کنند

وی به لزوم ثبت‌نام شرکت‌کنندگان در سامانه اشاره کرد و افزود: روز گذشته ما به شرکت‌کنندگان در دهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامّتان نام کاربری و کلمه عبور را پیامک کردیم که افراد باید با مراجعه به سامانه جشنواره اطلاعات خود را ثبت کنند.

میرازیی‌نسب با بیان اینکه تمامی شرکت‌کنندگان برای حضور در جشنواره مدهامتّان باید اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند، گفت: در غیر این صورت افراد نمی‌توانند در رقابت‌‌ها حضور یابند بر همین اساس تمامی شرکت کنندگان در این مسابقات از امروز به مدت 5 روز کاری باید با ثبت اطلاعات خود آمادگی برای حضور در جشنواره مدهامّتان را اعلام کنند.

داوری مرحله کشوری مدهامّتان الکترونیکی شد

وی با اشاره به اینکه تمامی مراحل برگزاری جشنواره مدهامّتان به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد، افزود: سیستم داوری در این دوره از مسابقات متفاوت از دوره‌های گذشته است به طوری که هر داور با یک لپ‌تاپ ریزنمرات شرکت‌کنندگان را ثبت می‌کند و حداکثر تا 5 دقیقه پس از پایان تلاوت نمرات افراد آماده است و حدود 10 دقیقه بعد نیز ریزنمرات داوطلبان پیامک می‌شود.

دبیر جشنواره مدهامّتان خاطر نشان کرد: افراد یک روز بعد از اعلام نتایج فرصت دارند اعتراض نسبت به نمرات خود را ثبت کنند.

به گزارش فارس، مرحله کشوری جشنواره قرآنی مدهامّتان 24 تا 27 آذرماه با حضور 262 نفر به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/I9CF9V


ویدیو مرتبط :
افتتاحیه مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت سازمان جوانان