سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ملت ایران هرگز اجازه نمی‌دهد به بهانه برجام، فریاد استکبارستیزی خاموش شود


ایمان ایرانی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ به کشور و تغییر ماهیت جمهوری اسلامی آن هم به بهانه برجام، اظهار داشت: حضور پرشور مردم ، بخصوص دانشجویان و دانش آموزان در راهپیمایی 13آبان امسال حضوری کم سابقه بود و این حضور برای آمریکایی‌ها و عوامل نفوذی داخلی آنها این پیام را دارد که ملت ایران آمریکا را دشمن شماره یک خود می‌داند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: نشان داد مبارزه با استکبار تعطیل بردار نیست و ملت ایران هرگز اجازه نمی‌دهد به بهانه برجام، فریاد رسای استکبارستیزی و آمریکاستیزی خاموش شود.

وی در ادامه گفت: دانشجویان نسل سوم و چهارم انقلاب همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند آماده ادامه مبارزه با استکبار و آمریکا مصداق اتم استکبار هستند. دانشجویان هرگز اجازه نخواهند داد دشمنی که 37سال پیش از مملکت بیرون انداخته شده‌ است، حالا بخواهد با ترفندهای دیپلماتیک و با نفوذ فرهنگی و اقتصادی اینبار از پنجره به کشور برگردد.

ایمانی در پایان گفت: ما انتظار داریم مسئولین کشور در دولت، مجلس، قوه قضاییه و دستگاه های امنیتی در مورد موضوع نفوذ بسیار حساس بوده و هشدار رهبری را جدی بگیرند. متاسفانه دیده می‌شود عده‌ای از رسانه‌های کشور بلندگوی دشمن شده‌اند. از مسئولین انتظار داریم قاطعانه با این خط نفوذی برخورد کند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تکلیف ما درباره استکبارستیزی و بهانه های تسلیم طلبی