ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ویسی: فردا برای صدرنشینی بازی می‌کنیم


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.27 - 14:13

ویسی: فردا برای صدرنشینی بازی می‌کنیم

کاپ/ سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت:تلاش می کنیم تا در مصاف با گسترش هر سه امتیاز بازی را زا آن خود کنیم.
ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: وقتی بعد از تعطیلات به مسابقات برمی گردیم مسابقات کیفیت لازم را ندارد. اما بازی حساسی هم ما و هم گسترش خواهد بود. تلاش می کنیم تا ضمن ارایه یک بازی خوب سه امتیاز را کسب کنیم و جایگاه مان را در جدول رده بندی استحکام بخشیم و حتی به صدرنشینی هم فکر کنیم.
وی درباره میزان شناخت تیمش از حریف ادامه داد: تیم حریف را آنالیز کردیم آنها فوتبال را بسیار خوب بازی می کنند. آنها بسیار زحمت می کشند اما ما هم تمام فکر و ذکرمان کسب سه امتیاز است.
ویسی در ارتباط با محرومان و مصدومان تیمش خاطرنشان کرد: مصدومنداریم ولی موسی کولی بالی تنها بازیکن محروم مان است که سه اخطاره است. غیر از آن بدون مشکل به مصاف گسترش خواهیم رفت.
سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره اردوی امارات و تیم ملی امید گفت: تیم ملی امید در امارات حضور داشت می خواستیم با آنها بازی کنیم اما میسر نشد بیشتر می خواستیم از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان کار کنیم در کنار آن کار بدنی و تاکتیکی را هم انجام دهیم خدا را شکر به اهدافمان در این اردو دست پیدا کردیم.
وی در ادامه افزود: مثل همه تیم های دنیا که در نیم فصل خودشان را تقویت می کنند ما هم در نظر داریم با جذب بازیکن، تیم مان را قوی تر کنیم اما هنوز کسی را که می خواهیم پیدا نکردیم احتمالا در خط هافبک یک بازیکن جذب می کنیم.
ویسی ادامه داد: مطمئنا در نیم فصل دوم جایگاه خود را در جدول رده بندی حفظ می کنیم. باید برنامه ریزی مناسب داشته باشیم تا این اتفاق رخ دهد. به خاطر مردم تمام تلاش خود را می کنیم تا آنها را خوشحال کنیم. ما اگر بتوانیم از بازی های باقیمانده 7 امتیاز بگیریم فوق العاده است.
وی ادامه داد: هدفگذاری ما این بود که تا پایان نیم فصل 24 امتیاز بگیریم ولی الان در حالی که چهار هفته باقی مانده به پایان نیم فصل، توانسته ایم 20 امتیاز بگیریم و این ایده آل است.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
حواشی بازی تراکتور و سایپا - صدرنشینی تراکتورسازی تبریز