سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده مجلس: برخوردهای موهن دولت با منتقدان مصداق "پاسخگویی مسئولانه" نیست


نماینده مجلس: برخوردهای موهن دولت با منتقدان مصداق "پاسخگویی مسئولانه" نیست

فارس/ عضو کمیسیون آموزش مجلس نحوه مواجهه دولت با منتقدان را از نوع توهین و تحقیر دانست گفت: این گونه برخوردها مصداق «پاسخگویی مسئولانه» که بخشی از شعار امسال نمایشگاه مطبوعات است، نیست.

عطاءالله سلطانی‌صبور نماینده مردم رزن در گفت‌‌وگو با فارس، درباره اظهارات رئیس‌جمهور در مراسم افتتاحیه سی‌ویکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: آیا کلام بعضی اشخاص که لباس پیامبر(ص) را هم پوشیده‌اند در مورد منتقدان شباهت به کلام پیامبر اسلام(ص) دارد؟

*توهین به مؤمنان موجب ورود به دایره ولایت شیطان است

وی افزود: در روایات داریم که اگر کسی به گونه‌ای سخن بگوید که شأن و حرمت مؤمن شکسته شود از دایره ولایت الهی خارج و داخل ولایت شیطان شده است؛ آیا این گونه سخن گفتن درباره منتقدان در مکتب پیامبر(ص) جایی دارد؟

*هزینه بزرگ برخورد با منتقدان برای جامعه

سلطانی‌صبور با اشاره به ادبیات رهبر معظم انقلاب خطاب به دشمنان گفت: آیا رهبری حتی در قبال دشمنان، درب هدایت را به روی آنان می‌بندد؟ این چه هزینه بزرگی است که دولتی‌ها‌ در قبال منتقدان داخلی به جامعه تحمیل می‌کنند؟

وی با تأکید بر اینکه عبارات رئیس‌جمهور در مورد منتقدان با تلاش برای اعتلای نام امام راحل منافات دارد، اظهار داشت: امام صادق(ع) خطاب به شیعیان می‌فرمایند زینت ما باشید؛ آیا امام صادق (ع) بدین شیوه با مخالفان صحبت می‌کرد؟

*این گونه برخوردها با منتقدان «پاسخگویی مسئولانه» نیست

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی نحوه مواجهه بعضی دولتمردان با منتقدان را مشمول توهین و تحقیر دانست و با تأکید بر اینکه هر کسی درد دین دارد از اینگونه برخوردها با منتقدان دلسوز متأثر می‌شود، گفت: این گونه برخوردها مصداق «پاسخگویی مسئولانه» که بخشی از شعار امسال نمایشگاه مطبوعات است، نیست.

*ادبیات رئیس‌جمهور در برابر منتقدان برازنده جمهوری اسلامی نیست

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما دوست داریم حرمت رئیس‌جمهور حفظ شود اما نوع این ادبیات رئیس‌جمهور موجب واکنش شدیدتر منتقدان می‌شود لذا نوع ادبیات آقای رئیس‌جمهور در برابر منتقدان به هیچ وجه برازنده جمهوری اسلامی ایران نیست.


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟