رونمایی از مستند «الهه رضایی» در شبکه مستند/ همه دهه شصتی‌ها دعوتند


  X  

رونمایی از مستند «الهه رضایی» در شبکه مستند/ همه دهه شصتی‌ها دعوتند

باشگاه خبرنگاران/ «خانم مجری» از تولیدات جدید شبکه مستند سیما، با محوریت زندگی الهه رضایی مجری نوستالژیک دهه ۶۰ و ۷۰ به کارگردانی امیر توده روستا در مراسمی رونمایی می شود.
الهه رضایی مجری است که برنامه های او جزو خاطرات به یاد ماندنی کودکان دهه پنجاه، شصت و هفتاد است اما در دهه های هشتاد و نود به جز اجرای کوتاه مدت برنامه «بچه های دیروز» مخاطبان برنامه ای از او را در تلویزیون ندیده اند.
«خانم مجری» این موضوع را به تصویر می کشد که رضایی طی این سال ها کجا بوده و به چه فعالیت هایی مشغول بوده است. او در این اثر به بازگویی خاطرات زندگی اش پس از رفتن از تلویزیون، دغدغه ها، رابطه اش با کودکان و… سخن می گوید.
امیر توده روستا کارگردان این اثر از سال 76 عضو انجمن سینمای جوانان است و آثاری را در حوزه فیلم کوتاه، مستند، داستانی و بلند ساخته است. ضمن اینکه در کارنامه وی ساخت بیش از 200 تیزر تبلیغاتی به چشم می خورد.
«خانم مجری» 18 آبان با حضور مدیران شبکه مستند، رضایی، کارگردان و عوامل اثر، برخی از مستندسازان و جمعی از چهره های دیروز و امروز اجرا در عرصه کودک و نوجوان رونمایی می شود.
شبکه مستند سیما دوشنبه 27 مهر ماه نیز از مستند «مردی با جین آبی» ساخته جواد توانا با حضور تنی چند از مدیران، مستندسازان و اهالی رسانه رونمایی کرده بود.
مراسم رونمایی از «خانم مجری» ساعت 10 صبح روز دوشنبه 18 آبان در سالن نمایش مرکز آموزش و پژوهش بنیاد تعاون زندانیان برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
مختص دهه شصتی ها ... خاطره بازی دهه شصتی ها...