فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اکران دانشگاهی و فروش مستند «پشت صحنه» آغاز شد


به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، در این مستند به موضوعاتی مانند خود ارضایی، روابط جنسی در دوستی‌های قبل از ازدواج، عقد موقت، نگاههای متفاوت دو جنس به این دوستی‌ها، فیلم‌های غیر اخلاقی و مطالب دیگری پرداخته می‌شود.

می‌توان این مستند را یکی از جدی‌ترین کارهای مستند دانست که در حوزه مسائل جنسی در ایران کار شده است. مستندی که تلاش کرده به تعدادی از موضوعات مربوط به مسائل جنسی در ایران با دیده صداقت و بدون بزرگ نمایی های بی‌مورد بنگرد و با نقدی از درون تلاش در بهبود جامعه خویش کند و همه این ویژگی‌ها باعث تمایز این مستند از سایر آثار مشابه می‌باشد.

فعالین دانشگاهی می‌‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی http://poshtesahne.tv و یا از طریق شماره همراه 09384460344 ‌‌‌می‌توانند اقدام به ثبت نام اکران این اثر نمایند.

همچنین فروش پستی و دانلودی این مستند از طریق پایگاه رسمی این مستند http://poshtesahne.tv انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/ج

 

http://fna.ir/7NUPA7


ویدیو مرتبط :
پشت صحنه مستند"این شهر به فروش می رسد"