سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



شیوه برخورد با همسری که فیلم­های غیراخلاقی می بیند


شیوه برخورد با همسری که فیلم­های غیراخلاقی می بیندتابناک با تو/ نگاه کردن به فیلم‌­های پورنو به بیشتر به حس کنجکاوی آقایان در زمینه­‌ی مسائل جنسی برمی­گردد. وقتی خانمی متوجه می‌شود شوهرش پنهانی فیلم و کلیپ‌های پورنوگرافی تماشا می‌کند، این که چطور با او برخورد کند، مسئله ­ی بسیار مهمی است.

چرا نگاه می‌کنند؟

نگاه کردن به فیلم‌­های پورنو به بیشتر به حس کنجکاوی آقایان در زمینه­‌ی مسائل جنسی برمی­گردد. این نظر دکتر شیخ‌السلامی است. او توضیح می‌دهد:«از آنجا که در جامعه­‌ی ما در این حوزه، آموزش کافی وجود ندارد آقایان از سر کنجکاوی این فیلم­‌ها را می‌بینند و تصور می­‌کنند که با دیدن این فیلم­‌ها علم و اطلاعاتی که در این خصوص لازم دارند را به دست می‌­آورند، در حالی‌که تصور اشتباهی است. علاوه بر این، دیدن فیلم­‌ها می­‌تواند برایشان لذتی هم به همراه داشته باشد. به همین دلیل هم عده‌ای از سر لذت طلبی این فیلم‌­ها را مشاهده می‌کنند.»

خونسرد باشید

وقتی خانمی متوجه می‌شود شوهرش پنهانی فیلم و کلیپ‌های پورنوگرافی تماشا می‌کند، این که چطور با او برخورد کند، مسئله ­ی بسیار مهمی است. شیخ‌الاسلامی می‌گوید:«لازم است همان دفعه­ ی اولی که خانم متوجه­ این مسئله شد خیلی دوستانه و صریح احساس خودش را در این‌باره با آقا در میان بگذارد و بگوید از اینکه همسرش مشغول دیدن این فیلم‌هاست چه احساسی دارد و این باعث ناراحتی­‌ا‌‌ش می‌­شود. آقا هم باید توضیح بدهد که به چه علت این فیلم­ ها را تماشا می­کند. در این زمان نوع بیان خانم و اینکه چطور مسئله را بیان می‌کند مهم و تعیین‌کننده است. خانم­ ها در این شرایط نباید به شکل هجومی و پرخاشگرانه و با لحن سرزنش‌آمیز با همسرشان صحبت کنند. خانم باید به همسرش بگوید مثلا من ساعت ۲ شب بیدار شدم و تو را در حال دیدن فیلم مستهجن دیدم و از این بابت حس خوبی ندارم و بعد منتظر شود تا آقا به این مسئله جواب دهد. تنها در این صورت است که می ­توان مشکل را با صحبت کردن حل کرد.»

همسرتان شما را دوست دارد

گاهی اوقات خانم ­ها به محض فهمیدن این موضوع احساس چندش‌آور و ناراحت کننده ­ای را تجربه می­کنند تا جایی که شاید حتی این مسئله رابطه­‌ی جنسی‌شان را تحت تأثیر قرار دهد. اما به عقیده دکتر شیخ‌الاسلامی این رویکرد نه تنها مشکل را برطرف نمی‌­کند که باعث بروز مشکلات بیشتری خواهد شد:« خانم‌ها نباید این‌طور به موضوع نگاه کنند چون آن وقت دچار ناراحتی و عذاب فراوان می‌شوند. همان‌طور که گفتم گاهی اوقات مردها یا حتی زنان این فیلم ­ها را به دلیل کنجکاوی که در خصوص مسائل جنسی دارند نگاه می­‌کنند. آقایان هم باید در این موارد اقدام به دلجویی از همسرشان کنند؛ به او بگویند که دوستش دارند و بخاطر لذت نبردن از رابطه­‌ی جنسی‌شان نیست که به سمت نگاه کردن این فیلم‌ها می‌روند.

بگویند که برای همسرشان جایگاه و ارزش خاصی قائل هستند و از رابطه با او لذت می­برند. مردها باید به همسرشان بگویند که او زیباست و هیچ چیزی کم ندارد و … خانم ها هم باید باور کنند ۹۰ درصد آقایان صرفا به دلیل همان کنجکاوی و آموزش دیدن به سمت نگاه کردن آن فیلم ها می‌روند نه چیز دیگری. البته در این فیلم‌ها معمولا نکته آموزشی وجود ندارد و همه چیز صرفا فیلم است.»



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تابناک با تو


ویدیو مرتبط :
ضررهای دیدن فیلم های غیراخلاقی