ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رمضانی: نمی‌توانم شق‌القمر کنم، به پتانسیل بازیکنان ایمان دارم


عبدالحمید رمضانی در گفت‌وگوبا خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص حضورش به عنوان مدیرعامل باشگاه مس اظهار داشت: من دو فصل پیش مدیرعامل این باشگاه بودم و پس از اینکه قراردادم به اتمام رسید از باشگاه جدا شدم در این مدت هم محمد ایوبیان برای باشگاه زحمت کشید که جا دارد از او تشکر کنم و قطعا از وجود او استفاده خواهم کرد تا بتوانیم تیم خوبی را مهیا سازیم.

وی ادامه داد: به علت اینکه تیم برای بازی حساس مقابل نفت آبادان عصر امروز عازم‌ آ‌بادان است معارفه مختصری در این شهر خواهیم داشت و پس از بازگشت به همدان مراسم معارفه اصلی برگزار خواهد شد. البته از همه مهمتر این است که تیم از شرایط بدی که دارد خارج شود و بتواند وضعیت بهتری پیدا کند.

مدیرعامل جدید باشگاه پاس در مورد حضورش در باشگاه‌ خاطرنشان کرد: بیست و هشت اسفندماه از من دعوت شد تا در هیات مدیره باشگاه حاضر شوم و به علت اینکه ایوبیان به لحاظ قانونی نمی‌توانست مدیرعامل باشگاه پاس باشد چرا که رئیس هیات فوتبال استان همدان هم بود. همین موضوع باعث شد تا من از سوی استاندار که رئیس هیات مدیره هم است به عنوان مدیرعامل منصوب شوم تا در 5 هفته باقیمانده در فصل اخیر و همچنین فصل آینده کارهای باشگاه را انجام دهیم.

رمضانی در مورد وضعیت نابسامان پاس در لیگ دسته اول خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که وضعیت خاکستری پاس به وضع زرد تبدیل شده است به هر حال من هم از پتانسیل تیم آگاه بودم که مسئولیت را پذیرفتم وگرنه در این 5 هفته نمی‌توانم شق القمر کنم. به هر حال امیدوارم با کمک خدا و تلاش بازیکنان بتوانیم در این فصل تیم پاس را در لیگ دسته اول حفظ کنیم و سال آینده هم شرایط بهتری را برای تیم رقم بزنیم.

وی در مورد اینکه آیا تغییر و تحولاتی هم در تیم و باشگاه به وجود خواهد آمد گفت: هیچ تغییر و تحولی نخواهیم داشت و تمامی اعضای باشگاه و کادر فنی با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد تا بتوانیم موفقیت را از آن خود کنیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شق القمر