سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کاشت نخود فرنگی در 800 هکتار از اراضی طارم آغاز شد


به گزارش روز شنبه روابط عمومی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم علیرضا عماری افزود: کاشت محصول نخود فرنگی در این شهرستان هر سال از اوایل آبان آغاز می شود.
به گفته وی سطح زیر کشت این محصول در سال زراعی جاری 800 هکتار پیش بینی می شود که برآورد می شود از این میزان سطح، حدود شش هزار و 400 تن محصول سبز تولید شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم گفت: یک هزار و 100 نفر بهره بردار در این شهرستان از کشت و کار محصول نخود فرنگی کسب درآمد می کنند.
عماری زمان برداشت این محصول را اردیبهشت سال آینده عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: همانند سایر محصولات خانواده بقولات، نخود فرنگی هم با توجه به قابلیت تثبیت ازت در خاک، محصول بسیار مفیدی در تناوب با سایر محصولات از جمله سبزی و صیفی است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طارم گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته توسط این مدیریت در خصوص کشت محصول نخود فرنگی برگزاری کلاس های آموزشی، بازدیدهای کارشناسی، تامین نهاده و تنظیم بازار است.
عماری خاطرنشان کرد: محصول تولیدی علاوه بر مصرف داخل شهرستان طارم و استان های قزوین، تهران، آذربایجان غربی، گیلان، تهران و آذربایجان شرقی جهت فرآوری و بسته بندی صادر می شود.
7325/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آتش سوزی 300 هکتار از زمین های طارم