مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



تعداد شیطان پرستان رو به افزایش است!


از هر ده نروژی چهار نفر به شیطان اعتقاد دارند و افراد به همین نسبت معتقدند که تسخیر شدن توسط خدای تاریکی ها خطری جدی محسوب می شود!

به گزارش «شیعه نیوز»، به دلیل عدم تامین نیازهای معنوی توسط آیین مسیحیت، میزان بی دینی و بی اعتقادی در برخی کشورهای اروپایی به بالاترین حد ممکن رسیده است.

اسپوتنیک اعلام کرد که این میزان بی اعتقادی در کشورهای شبه جزیره اسکاندیناوی بالاتر بوده به طوری که در نروژ، دانمارک و سوئد روز به روز به تعداد افراد بی خدا و بی اعتقاد افزوده می شود.

نتایج یک نظرسنجی که اخیرا انجام شد، نشان داد از 3.8 میلیون نفر افرادی که در نروژ مسیحی به دنیا آمده اند (پدر و مادری مسیحی داشته اند) جمعیتی کمتر از 50 درصد خود را مسیحی می دانند.

در نظرسنجی مشابهی که در نروژ انجام شد، پژوهشگران فاش کردند که برای اولین بار در تاریخ نروژ تعداد مسیحیان بی اعتقاد (افرادی که فقط نام مسیحی را دارند و به هیچ یک از دستورات مسیحیت عمل نمی کنند) از مسیحیان معتقد بیشتر است.

در همین حال در نروژ تعداد افرادی که به آیین های خرافی و شیطانی اعتقاد دارند رو به افزایش است. به طوری که طبق پژوهش های جدید از هر ده نروژی چهار نفر به شیطان اعتقاد دارند و افراد به همین نسبت معتقدند که تسخیر شدن توسط خدای تاریکی ها خطری جدی محسوب می شود!!!

در این تحقیقات همچنین مشخص شده است که از هر ده نروژی یک نفر معتقد است که فردی تسخیر شده را دیده یا می شناسد!!!

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
آنچه باید درباره شیطان پرستان بدانید