ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



انتخابی تیم ملی روئینگ با مشخص شدن نفرات برتر برگزار شد


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون قایقرانی، پاروزنان استان‌های تهران، کرمانشاه، همدان، آذربایجان غربی، گیلان، زنجان و آذربایجان شرقی امروز 23 اردیبهشت ماه در دریاچه آزادی در تست انتخابی تیم ملی به منظور انتخاب نفرات شرکت کننده در مسابقات کاپ روئینگ آسیا شرکت کردند.

این رقابت‌ها در مسافت 1000 و 500 متر برگزار شد که در گروه اول روئینگ تک‌نفره سنگین وزن 500 متر مردان خشایار عباسی آبادی از تهران، صابر نادری از کرمانشاه و علی شاه محمدنیا از تهران در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در گروه دوم روئینگ تک‌نفره سنگین وزن 500 متر مردان امیر آقازاده از تهران، حمیدرضا چوبداری از همدان و محمد باقری ساراجوق از آذربایجان غربی اول تا سوم شدند.

در روئینگ تک‌نفره سنگین وزن 500 متر بانوان فرحناز عشقی از زنجان اول، رویا عباسی از آذربایجان غربی دوم و مبینا موسوی حقیقی از تهران سوم شدند.

در روئینگ تک‌نفره سبک وزن 500 متر بانوان گروه اول مریم امیدی پارسا از همدان در رده نخست قرار گرفت، فرحناز ابراهیمی از تهران دوم شد و پرستو ریحان از همدان جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در گروه دوم ‌این ماده اسرا جوانمردی اول و مهدیس حبیبی دوم شدند.

در روئینگ تک‌نفره سبک وزن 500 متر مردان امیرحسین محمودپور از گیلان، محمدحسین حقی از تهران و علی نقیبی از تهران اول تا سوم شدند.

در گروه اول روئینگ تکنفره سنگین وزن 1000 متر مردان خشایار عباس آبادی از تهران، سیدمجتبی شجاعی از زنجان و علی شاه محمدنیا از تهران در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

در گروه دوم این ماده حمیدرضا چوبداری از همدان اول، پیام مطاعی از کرمانشاه دوم و محمد باقری ساراجوق از آذربایجان غربی سوم شدند.

در روئینگ تک‌نفره سنگین وزن 1000 متر بانوان پریسا احمدی از زنجان، مریم کرمی از همدان و رویا عباسی از آذربایجان غربی اول تا سوم شدند.

در روئینگ تک‌نفره سبک وزن 1000 متر بانوان مریم امیدی پارسا از همدان، فرحناز ابراهیمی از تهران و شکیبا وقوفی از تهران اول تا سوم شدند.

در روئینگ تکنفره سبک وزن 1000 متر مردان گروه اول امیرحسین محمود پور از گیلان، محمدحسین حقی از تهران و علی نقیبی از تهران اول تا سوم شدند.

در روئینگ تک‌نفره سبک وزن 1000 متر مردان گروه دوم آریا سلیمانپور از تهران اول، آیدین بیگ محمدی از تهران دوم و امید کیفری از آذربایجان شرقی سوم شدند.

نتایج این تست در کمیته فنی روئینگ بررسی و تحلیل می‌شود و پس از آن با تشکیل اردوی تیم ملی، پاروزنان مهیای حضور در رقابت‌های کاپ روئینگ آسیا در تهران می‌شوند. کاپ روئینگ آسیا 15 و 16 خردادماه در دریاچه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نفرات برتر اتومبیلرانی و موتورسواری سرعت مشخص شدند