ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



گزینه خرید نهایی بارسا برای فاز تهاجمی مشخص شد


ورزش 3/ الکاسندر پاتو، مهاجم برزیلی که سابقه بازی برای میلان را در کارنامه دارد، گزینه خرید اصلی و نهایی مدیران بارسلونا برای نقل و انتقالات زمستانی است.
پاتو که در 18 سالگی به میلان پیوست و توانست بازی های درخشانی نیز برای این تیم انجام دهد، به سبب مصدومیت های متوالی مجبور شد سال 2013 به فوتبال برزیل و باشگاه کورینتیانس بازگردد. او یک فصل است که به صورت قرضی برای سائوپائولو بازی می کند و نشان داده که آماده است تا به فوتبال اروپا بازگردد.
موندو دپورتیوو امروز در گزارشی ویژه و به نقل از منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا ادعا کرد که این مهاجم 26 ساله، گزینه خرید اصلی بارسا برای نقل و انتقالات زمستانی است و اینکه باشگاه بارسلونا از پاتو خواسته است تا جواب نهایی خود را طی روزهای آتی بدهد.
بارسلونا قصد دارد در اولین روزهای نقل و انتقالات زمستانی کار انتقال مهاجم جدید خود را نهایی کند و در صورتیکه جواب پاتو منفی باشد، هر چه سریع تر به سراغ گزینه های دیگر برود. رقم پیشنهادی بارسا برای پاتو، 10 تا 15 میلیون یورو است و 60 درصد از این رقم به باشگاه کورینتیانس خواهد رسید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
نامزدهای نهایی انتخابات ریاست فیفا مشخص شدند