ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فریاد اخباری بر سر بازیکن استقلال خوزستان/ شعار علیه دروازه‌بان و هافبک تراکتورسازی


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز در هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز با تساوی یک - یک به پایان رسید.

* حدود پنج هزار تماشاگر برای تماشای بازی در ورزشگاه غدیر اهواز حضور داشتند که هواداران اهوازی پرچم‌های دو باشگاه استقلال خوزستان و فولاد را بر دست داشته و شعار اتحاد سر می‌دادند.

* در شروع بازی هواداران اهوازی علیه بختیار رحمانی شعار دادند که این موضوع واکنش ناظر بازی را به دنبال داشت و از هواداران خواست که فقط تیم خود را تشویق کنند. آنها همچنین علیه محمدرضا اخباری، دروازه‌بان تراکتورسازی نیز شعار دادند که پس از هشدار ناظر در اقدامی عجیب به تشویق وی پرداختند!

* امیر قلعه‌نویی و سایر اعضای کادرفنی تیم تراکتورسازی به تصمیم داور در خصوص اعلام پنالتی به شدت معترض بودند.

* خالد شفیعی که بینی‌اش را جراحی کرده است با ماسک مخصوص بازی کرد.

* در اوایل نیمه دوم درحالی که یکی از بازیکنان استقلال خوزستان روی زمین افتاده بود، محمدرضا اخباری دروازه‌اش را رها کرد و خود را به او رساند و با داد و فریاد از وی خواست وقت‌کشی نکند. این حرکت دروازه‌بان تراکتورسازی واکنش هواداران اهوازی را به دنبال داشت و ضمن اینکه علیه او شعار دادند، اشیایی را هم به سمتش پرتاب کردند.

* امیر قلعه‌نویی پس از سوت پایان بازی به سمت سیدعلی، داور بازی رفت و در خصوص عملکرد تیم داوری نکاتی را به او گوشزد کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گل فوق العاده دروازه بان از اون سر زمین به دروازه بان دیگر