فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آنونس و عکسهای جدید از «ناهید»


آنونس فیلم سینمایی «ناهید» به کارگردانی «آیدا پناهنده»، با نوشتن گفتار متن و صدای «منوچهر انور» در آستانه اکران سراسری در سینماهای کشور، رونمایی شد.

آنونس فیلم سینمایی «ناهید» به نویسندگی و کارگردانی «آیدا پناهنده»، با نوشتن گفتار متن و صدای «منوچهر انور» و به تهیه‌کنندگی «بیژن امکانیان» و همچنین با بازی «ساره بیات»، «پژمان بازغی» و «نوید محمدزاده» در آستانه اکران سراسری در سینماهای کشور، ساخته شده و با هدف آشنایی مخاطبان با این اثر سینمایی منتشر شده است.

فیلم سینمایی «ناهید» از محصولات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی که توسط مؤسسه «نیکان فیلم» تهیه شده است، اخیراً قرارداد اکران سراسری آن، در گروه پردیس سینمایی کوروش و سینماهای سراسر کشور امضا شده است.

این فیلم توسط شرکت «نوری پیکچرز» در سطح جهان پخش بین‌المللی می‌شود و تاکنون در جشنواره‌های مختلفی به نمایش درآمده و چندین جایزه معتبر سینمایی از جمله؛ جایزه «آینده درخشان» بخش «نوعی نگاه» در شصت و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «کن» در فرانسه، جایزه ویژه هیأت داوران سی و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی و تخصصی فیلمبرداری «برادران ماناکی» در کشور مقدونیه تحت عنوان «دوربین طلایی» توسط «مرتضی قید»  فیلمبردار این فیلم، جایزه «راجر ایبرت» (منتقد فقید آمریکایی) در بخش رقابتی «کارگردانان نو» در پنجاه و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «شیکاگو»در کشور آمریکا و همچنین جایزه بهترین فیلم سینمایی توسط «انجمن منتقدین فیلم فرانسه» در جشنواره بین‌المللی فیلم مستقل «بوردو» در کشور فرانسهرا از آن خود کرده است.

فیلم سینمایی «ناهید» در آخرین حضور بین‌المللی خود، به نمایندگی از سینمای ایران و با حضور «آیدا پناهنده» نویسنده و کارگردان و همچنین «ارسلان امیری» فیلمنامه‌نویس مشترک و تدوینگر این فیلم، در سه سانس مختلف، در روزهای 4 و 5 آبان‌ماه جاری (25 و 26 اکتبر 2015) در بخش رقابتی شصتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «وایادولید» Valladolid در شهر وایادولید اسپانیا به نمایش درآمد. این جشنواره که با نام «سمینسی» شناخته می‌شود یکی از قدیمی‌ترین رویداهای سینمایی در قاره اروپا به شمار می‌رود؛ در روزهای 2 تا 9 آبان‌ماه جاری (24 تا 31 اکتبر 2015) در شهر وایادولید در کشور اسپانیا برگزار شد.


ویدیو مرتبط :
آنونس فیلم «ناهید»