در جریان شکایت باشگاه سایپا از حاج محمد نیستم/ جلالی: برای باشگاه‌ها احترام قائل شوید


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان گفت: شاید سخت‌ترین قسمت کارمان با توجه به تعطیلات مکرر لیگ تطبیق وضعیت ذهنی تیم با شرایط مسابقه باشد. برای مسابقه بازیکنان باید تمرکز ویژه‌ای داشته باشند. تعطیلات لیگ بازیکن و تیم را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سرمربی سایپا تاکید کرد: این تعطیلات تیم‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. باید شرایط ذهنی را برای مسابقه حفظ کنیم. بازی سنگینی در پیش داریم. این شرایط برای هر دو تیم است. جدول لیگ حساسیت این بازی را مشخص می‌کند. یک تیم با یک برد بین تیم‌های دوم تا دهم جدول جابه جا می‌شود. این شرایط ویژه‌ای است که جدول لیگ امسال دارد. امیدوارم فردا بتوانیم با موفقیت بازی را پشت سر بگذاریم.

سرمربی سایپا در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: مهدی ترابی در بازی تیم ملی آسیب دیده و جواد نکونام هم محروم است. ضمن اینکه جالب است بگویم به غیر از جواد نکونام مسعود ابراهیم‌زاده را هم کمیته انضباطی محروم کرده زیرا او به مدیربرنامه‌هایش بدهکار است. برای من جای سوال زیادی دارد و دوست دارم فدراسیون و سازمان لیگ به این سوالم پاسخ بدهند که چرا برای طلب بازیکنان و مربیان اقدام جدی نمی‌شود.

وی ادامه داد: تقریبا تمام بازیکنان و مربیان از تیم‌های باشگاهی گذشته خود طلبکارند که اقدامی برای پرداخت این بدهی نمی‌شود اما وقتی مدیربرنامه یک بازیکن طلب دارد بازیکن محروم می‌شود تا آن مدیربرنامه به پولش برسد. در حالی که بازیکن با باشگاه قرارداد دارد و این حکم درستی نیست. البته کار خوبی است که برای پرداخت بدهی اقدام می‌شود اما بهتر است که این اقدام برای همه بازیکنان و مربیان صورت بگیرد. همه آنها هم در این مسئله درگیر هستند.

جلالی در مورد شکایت باشگاه سایپا از تاج‌محمدی گفت: من در جریان این مسئله نیستم.

سرمربی سایپا در مورد جوان‌گرایی در تیم ملی گفت: من در مورد تیم ملی صحبت نمی‌کنم.

جلالی در مورد اینکه شما چه می‌برید و چه می‌بازید در سایپا صحبت از جدایی شما می‌شود و آیا دست‌هایی پشت پرده است، گفت: اگر جایی باشد که این مسئله را واکاوی کند به منابع خوبی می‌رسد. شایدیک روز در یک فرصت مناسب در این مورد صحبت کنم و واکاوی واقع‌بینانه‌ای انجام بدهیم.

وی در مورد اینکه پس موضوعی در جریان است، گفت:بله، موضوعی است.

سرمربی تیم سایپا در مورد مصدومیت مهدی ترابی در تیم ملی گفت: وقتی برای بازی با گوام سرمربی تیم ملی 20 روز بازیکنان را در اختیار می‌گیرد به خاطر این است که می‌خواهد بر روی فضای ذهنی بازیکن کار کند زیرا فضای ملی و باشگاهی متفاوت است. در 20 روز کار بدنی ویژه‌ای نمی‌شود انجام داد. سرمربی ملی می‌خواهد فضای ذهنی بازیکن را برای مسابقه آماده کند.

وی افزود: در این میان باشگاه هیچ حقی ندارد. ما روز پنجشنبه بازیکن را تحویل می‌گیریم و روز جمعه بازی داریم. برای شما یک مثال می‌گویم. تیم ملی فرانسه در سال 98 قهرمان جام جهانی شد. سه بازیکن فرانسه عضو تیم آرسنال انگلیس بودند. همان زمان ونگر اعلام کرد این سه بازیکن باید فضای ذهنی‌شان را از ملی به باشگاهی تطبیق بدهند وگرنه از تیم کنار می‌مانند. پس این مسئله موضوع بسیار مهمی است.

جلالی تصریح کرد: اگر بازیکن به تیم ملی می‌رود یک هفته بعد از آن برای باشگاه‌ها بگذارند تا باشگاه‌ها بتوانند از بازیکنانشان استفاده کنند. بازکینان ملی امروز صبح رسیده‌اند و فردا ما در لیگ بازی داریم. باید برای باشگاه‌ها هم حقی قائل شوند.

جلالی تصریح کرد: اگر بازیکن به تیم ملی می‌رود یک هفته بعد از آن برای باشگاه‌ها بگذارند تا باشگاه‌ها بتوانند از بازیکنانشان استفاده کنند. بازیکنان ملی امروز صبح رسیده‌اند و فردا ما در لیگ بازی داریم. باید برای باشگاه‌ها هم حقی قائل شوند.

جلالی در مورد اینکه نیمار برای ال کلاسیکو امروز به اسپانیا می‌رسد و روز شنبه بازی دارد، گفت: بله اما نیمار 48 ساعت قبل برای بازی به برزیل رفته نه 20 روز پیش.


ویدیو مرتبط :
تجلیل باشگاه تراکتورسازی از مجید جلالی