سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده مجلس: حرف می‎زنیم متهم به بی‎سوادی و کارشکنی می‎شویم/ عده‎ای می‎گویند مطیع رهبریم ولی کار خودشان را می‎کنند


نماینده مجلس: حرف می‎زنیم متهم به بی‎سوادی و کارشکنی می‎شویم/ عده‎ای می‎گویند مطیع رهبریم ولی کار خودشان را می‎کنند

فارس/ سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: عالم اصیل اهل سوءاستفاده کردن از عنوان نیست و نباید به خاطر خدماتی که به انقلاب کرده از نظام طلبکار باشد و انتظار داشته باشد که نظام در برابر تخلف فرزندش اعمال قانون نکند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری امشب در مراسم یادبود ارتحال آیت‎الله مهدوی‎کنی و آیت‎الله خزعلی دو یار دیرین و صدیق امام راحل و مقام معظم رهبری که در مسجد جامع شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: برخی در کشور از لباس‎شان استفاده کردند، به برکت انقلاب به جایگاهی رسیدند، فرزندشان تخلف آشکار انجام می‎دهد و می‎خواهند آن را به زندان ببرند اما با او خداحافظی می‎کنند از این لحظات فیلم می‎گیرند و در شبکه‎های مجازی پخش می‎کنند این رفتارها نشانه چیست؟ مگر شما ویژه‎تر هستید.

وی به ویژگی‎های عالمان اصیل اشاره کرد و گفت: وظیفه تبلیغ دین، خداترس بودن و اهل علم و عمل بودن از ویژگی‎های شاخص یک عالم اصیل است که آیت‎الله مهدوی‎کنی و آیت‎الله خزعلی از این خصایص برخوردار بودند.نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان چرایی اینکه برخی مواقع افراد در انجام وظایف خود کوتاهی می‎کنند، افزود: وقتی انسان خداترس نباشد و به این فکر کند که اگر فلان کار را نکند از مسئولیت خود برداشته می‎شود و جایگاه خود را از دست می‎دهد این نوع ترس ناپسند است.

وی با اشاره به معنای لغوی فتنه بیان داشت: فتنه یعنی امتحان سنگین، امتحانی که در آن خیلی‎ها نمی‎توانند موفق شوند، در انقلاب شخصیت‎هایی داریم که فرزندشان از مسیر منحرف شدند که پدر و مادر آنها را از خودشان طرد کردند اما نمونه‎هایی از شخصیت‎های برجسته کشور داریم که فرزندان‎شان منحرف شدند اما هیچ موضع منفی نمی‎گیرند و حتی با آنها همراه می‎شوند.طاهری گفت: برخی در کشور از لباس‎شان استفاده کردند، به برکت انقلاب به جایگاهی رسیدند، فرزندشان تخلف آشکار انجام می‎دهد و می‎خواهند آن را به زندان ببرند اما با او خداحافظی می‎کنند از این لحظات فیلم می‎گیرند و در شبکه‎های مجازی پخش می‎کنند این رفتارها نشانه چیست؟ مگر شما ویژه‎تر هستید.

* امام راحل و مقام معظم رهبری در جهان محبوبیت دارند
نماینده بنیاد بین‎المللی غدیر در استان گلستان با تاکید بر اینکه هر کس مرتکب تخلف شود باید مورد مجازات قرار بگیرد، ابراز داشت: مگر ما ادعا نمی‎کنیم که می‎خواهیم دنباله‎رو حکومت علوی باشیم، عالم اصیل اهل سوءاستفاده کردن از عنوان نیست و نباید به خاطر خدماتی که به انقلاب کرده از نظام طلبکار باشد و انتظار داشته باشد که نظام در برابر تخلف فرزندش اعمال قانون نکند.طاهری با اشاره به محبوبیت امام راحل و مقام معظم رهبری در جهان گفت: هر کس که اهل ایمان و عمل صالح شود خداوند محبت‎اش را در دل مردم قرار می‎دهد، اگر عالم اصیل را بشناسیم و مطیع آن باشیم یقین بدانید که نتیجه می‎گیریم چنانچه در هشت سال دفاع مقدس با قدرت ایمان و اطاعت محض از امام به پیروزی رسیدیم.وی به دلایل پذیرفتن قطعنامه توسط امام راحل گفت: امام ناچار به پذیرفت این قطعنامه شدند خیانت‎هایی که انجام گرفت امام را وادار به پذیرش قطعنامه کرد واقعیت‎های پذیرفتن این قطعنامه به مردم گفته نشده است اگر آنروز حرف امام را گوش می‎کردند به جای اینکه امروز عراق کشور اسلامی شود آنروز چنین اتفاقی می‎افتاد.

* در برجام خطوط قرمز آن طور که باید رعایت نشد
نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: عده‎ای در دولت میرحسین ملعون در ایام جنگ به جنگ خیانت کردند عده‎ای که خودشان را به امام نزدیک می‎دانستند امام را ناچار به پذیرش قطعنامه کردند و امام فرمودند جام زهر؛ اگر امام راضی بودند قطعنامه را بپذیرند چرا باید جام زهر می‎شد و شربت گوارا نگفتند.طاهری با اشاره به اینکه امروز عموم مردم در اطاعت از مقام معظم رهبری در صحنه هستند، گفت: اما برخی از کسانی که قدرت دست‎شان است کار دیگری می‎کنند.وی با اشاره به موضوع برجام بیان داشت: چرا مقام معظم رهبری خطوط قرمز هسته‎ای را عمومی اعلام کردند؟ آیا این خطوط قرمز را نباید به مسئولان و تیم هسته‎ای می‎گفتند؟ برای این بود که تیم هسته‎ای باید حواس‎اش جمع باشد که خطوط قرمز را رعایت کنند اما چنان که باید رعایت نشد.

* عده‎ای در مجلس می‎گویند مطیع رهبر هستیم ولی کار خودشان را انجام می‎دهند
نماینده بنیاد بین‎المللی غدیر در استان گلستان افزود: می‎خواستند بدون اینکه مجلس نظر بدهد توافق را انجام دهند اما مقام معظم رهبری فرمودند که باید برجام در مجلس مورد بررسی قرار بگیرد، دولت در حدود هشت سالی که بنده در مجلس شورای اسلامی بودم تاکنون توافقی را بدون لایحه به مجلس نیاورده است که در این رابطه لایحه‎ای نیاورده است.طاهری بیان داشت: مجلس شورای اسلامی وظیفه داشت برجام را بررسی کند لذا کمیسیون ویژه شکل گرفت و نتیجه‎اش برای مردم بیان شد اما طرح فوریتی آورده شد که چقدر با نتیجه برجام می‎خواند؟ عده‎ای در مجلس می‎گویند مطیع رهبر هستیم ولی کار خودشان را انجام می‎دهند.وی ادامه داد: طرحی که در مجلس تصویب شد اگر همه نگرانی‎ها را برطرف کرده بود آیا نیاز به نامه مقام معظم رهبری بود که 9 شرط را اضافه کنند، عده‎ای می‎خواهند همه بارها در کشور روی دوش مقام معظم رهبری باشد مجلس می‎توانست این بار را به دوش بکشد اما چنین اتفاقی نیفتاد.

* هنوز کارگروه نظارت در شورای عالی امنیت ملی تشکیل نشد
نماینده بنیاد بین‎المللی غدیر در استان گلستان با اشاره به اینکه ما دلواپسی‎ها را در موضوع برجام در مجلس گفتیم، افزود: مقام معظم رهبری وظیفه شرعی‎شان بود که جلوی ضرر کشور را بگیرند لذا 9 شرط اصلی به برجام اضافه کردند، شما نامه مقام معظم رهبری و روحانی را بخوانید اگرچه وقتی ما حرف می‎زنیم متهم به بی‎سوادی و کارشکنی می‎شویم.طاهری بیان داشت: مقام معظم رهبری در نامه‎ای به روحانی نوشتند تا آمریکا و اتحادیه اروپا تضمین کتبی برای لغو تمام تحریم‎های مرتبط ندهند نباید توافق اجرایی شود چند ساعت بعد آقای روحانی نامه می‎نویسند که آمریکا و اتحادیه اروپا همه تحریم‎ها را لغو کردند، این یعنی چه؟ یعنی رهبری نمی‎دانند و آقای روحانی می‎دانند! آیا این دهن‎کجی به سخنان مقام معظم رهبری نیست.وی گفت: رهبری فرمودند که در شورای عالی امنیت ملی یک کارگروه نظارت تشکیل شود چند روز از این فرمان گذشته است اما دو شب گذشته آقای شمخانی اعلام کردند کارگروه نظارت تشکیل نشده است مگر تشکیل کارگروه مانند آپارتمان‎سازی است که زمان ببرد.

* این دین تنها مدافع اسلام ناب است
نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از اینکه تشکیل کارگروه نظارت شود جمع‎آوری سانتیرفوژها شروع شد است اخبار رسید که آقای روحانی به سازمان انرژی اتمی فشار می‎آورند که باید سانتریفوژها جمع‎آوری شود؛ مگر چه قول‎هایی داده شده و قرار است چه نتایجی گرفته شود؛ وقتی دستور محرمانه علنی شد و جامعه نسبت به موضوع انتقاد کرد جلویش را گرفتند.طاهری تاکید کرد: ما انتظار داریم نظرات مقام معظم رهبری در عمل انجام شود نه در شعار مسئولان؛ اینکه می‎گویند از مقام معظم رهبری تشکر می‎کنیم، با نظر ایشان پیش رفتیم و ایشان از برجام حمایت می‎کنند پس چرا گوش به فرمان مقام معظم رهبری نمی‎دهید.وی گفت: تجربه انقلاب نشان داده هر که به امام خیانت کرد زمین خورد و امروز هر کسی به مقام معظم رهبری بخواهد خیانت کند با سر به زمین خواهد خورد.طاهری با اشاره به اینکه همه در معرض امتحان قرار داریم، ابراز داشت: این دین تنها مدافع اسلام ناب است این نظام را خدا نگه داشته و اگر من و شما در وظیفه‎مان کوتاهی کنیم خداوند عده‎ای که در دفاع از اسلام راست می‎گویند روی کار می‎اورد.


ویدیو مرتبط :
آیت الله هاشمی:منافع عده ای در کارشکنی است!