سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نخست وزیر فرانسه: به لغو تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه امیدواریم


نخست وزیر فرانسه: به لغو تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه امیدواریم

ایرنا/ نخست وزیر فرانسه گفت: به احتمال لغو تحریم های اعمال شده علیه روسیه امیدواریم اما، مسکو باید سهم خود را که در قالب توافقنامه های مینسک به آن متعهد شده است، ادا کند.

هدف مذاکرات صلح مینسک که با میانجیگری فرانسه و آلمان در اوایل سال جاری میلادی برگزار شد، کمک به پایان دادن درگیری های میان نیروهای دولتی و شورشیان طرفدار روسیه در شرق اوکراین بود.

خبرگزاری فرانسه از سخنان والس به عنوان صریح ترین سخنان وی درباره امکان لغو تحریم های اعمال شده علیه روسیه همزمان با تنش میان کی یف و مسکو یاد کرد و افزود: اوکراین روز چهارشنبه اعلام کرد که قرار است خرید گاز را از روسیه متوقف کند و پرواز هواپیماهای روسی از حریم هوایی کشورش را ممنوع کرد.
اعلام این خبر از سوی دولت طرفدار غرب اوکراین لحظاتی پس از آن بود که روسیه اعلام کرد تصمیم دارد از پنجشنبه حمل گاز به اوکراین را متوقف کند.


ویدیو مرتبط :
لحظه شماری تحریم کنندگان ایران برای لغو تحریم ها