سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ساعت هوشمند جدید شیائومی معرفی شد؛ Mi Band 1S با سنسور ضربان قلب و قیمت 16 دلار


ساعت هوشمند جدید شیائومی معرفی شد؛ Mi Band 1S با سنسور ضربان قلب و قیمت 16 دلار

شهر سخت افزار/ شیائومی در نهایت نسخه جدید ساعت هوشمند خود را به صورت رسمی معرفی کرد. Mi Band 1S قابلیت مهمی دارد که در مدل قبلی وجود نداشت و آن چیزی نیست جز نمایشگر ضربان قلب. البته چند ویژگی دیگر نیز در این نسخه اضافه شده است. در ادامه همراه ما باشید.

برای کامل شدن وظیفه ردیابی فعالیت های روزانه، نمایشگر ضربان قلب به امکانات گام شمار و کنترل خواب، افزوده شده است. قابلیت هایی مانند اعلام اعلان ها از طریق لرزش و چراغ LED همچنان حفظ شده اند. به عنوان یک امکان جالب، کاربر Mi Band 1S می تواند قفل گوشی خود را هنگامی که در داخل محدوده تعیین شده باشد، باز کند. این در حالی است که بقیه نیاز به رمز عبور برای باز شدن قفل دارند.

ابعاد 1S کمی با Mi Band متفاوت است و اگر بندهای رنگی مدل قبلی را خریداری کرده باشید، نخواهید توانست از آن ها در 1S استفاده کنید. همچنین این مدل با داشتن وزن 5.5 گرمی، به مقدار 0.5 گرم بیشتر از Mi Band وزن دارد. گواهینامه IP67 برای ویژگی ضد آب و گرد و غبار بودن نیز همچنان در 1S پابرجاست.

با توجه به دارا بودن باتری با ظرفیت یکسان با Mi Band، به نظر می رسد نمایشگر ضربان قلب باعث شود تا باتری 45 میلی آمپر ساعتی، دیگر توان قدرت دهی به اندازه 30 روز را نداشته باشد.

Mi Band 1S از روز 11 نوامبر در چین با قیمتی معادل 16 دلار عرضه خواهد شد. قابل ذکر است که همزمان Mi Band نیز با قیمت 11 دلار به فروش خواهد رسید.


ویدیو مرتبط :
Mi band دستبند هوشمند شیائومی