سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برانکو: بهتر بود با شیرینی به نشست خبری می‌آمدم!/ انتظار دارم که برابر راه‌آهن پیروز شویم


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار جمعه برابر راه‌آهن گفت: بازی سختی پیش رو داریم چون راه‌آهن در هفته‌های اخیر بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته اما انتظار دارم که فردا پیروز شویم.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر راه‌آهن در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: شاید بهتر بود با شیرینی به اینجا می‌آمدم چون آخرین کنفرانس من در آخر فصل است ولی مطمئنا شیرینی را در اولین کنفرانس فصل بعد می‌آورم. جا دارد از شما خبرنگاران هم تشکر کنم که کنار ما بودید. شما با نوشته‌ها و ما با کارمان توانستیم در حد وسعمان، شادی را به هواداران بدهیم.

او افزود: چیزی که از من زیاد می‌پرسند این است که نظرت راجع به لیگ ایران چیست؟ من هم می‌گویم در این لیگ هر تیمی می‌تواند هر تیمی را ببرد. سال گذشته تا آخرین ثانیه هم قهرمان مشخص نبود و امسال هم همینطور خواهد بود. علی رغم اینکه استقلال تهران هنوز روی کاغذ شانس قهرمانی دارد، به طور منطقی رقابت میان ما و استقلال خوزستان خواهد بود. ما راه آهن را روبه‌روی خود داریم و فکر می‌کنم که می‌دانید راه آهن گربه سیاه ماست.

وی ادامه داد: قطعا انتظار یک بازی سخت را برابر راه آهن داریم. برای این حرف هم دلیل دارم. دو بازی آخر این تیم برابر سپاهان و استقلال خوزستان را دیده‌ام. سپاهان قهرمان فصل پیش بود ولی راه آهن آن را شکست داد. در بازی با استقلال خوزستان هم مستحق باخت نبودند و بازی برابری ارائه دادند. این را برای این می‌گویم که کسی فکر نکند راه آهن فردا تسلیم می‌شود. مطمئنا آنها می‌خواهند بهترین بازی خود را ارائه دهند که حرفه‌ای و جوانمردانه خواهد بود. به هرحال راه آهن هم امکان حضور در لیگ را دارد و بنابراین بازی‌ برای همه جالب خواهد بود. درباره تیم خودم هم بگویم که کفشگری، کمندانی و خالقی فر نیستند چون هنوز آماده نشده‌اند. علی‌رغم اینکه نتیجه فردا هرچه بشود، به بازیکنانم افتخار می‌کنم. فصل بسیار عالی‌ای را بازی کردند و از همین بابت به آنها تبریک می‌گویم و از آنها متشکرم. انتظار دارم که فردا پیروز شویم و با هم به همراه تماشاگران به بهترین شکل ممکن فصل را به پایان ببریم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره اظهارات توپالیدیس که گفته سرخ‌پوشان از تیمش می‌ترسند، بیان کرد: مربی راه آهن کاملا حق دارد. من هیچ‌وقت نگفتم که قهرمان هستیم. من گفتم تلاش می‌کنیم قهرمان بشویم. هیچ‌وقت هم علیه هیچ تیمی حرف نزده‌ام که چند گل می‌زنیم. فرقی نمی‌کند که نیاز به گل داشته باشیم یا نه. هدف من و تیمم اول برد است و این همیشه بوده است. گاهی اوقات با تعداد گل بیشتر و گاهی اوقات با تعداد گل کمتر این اتفاق می افتد. فوتبال هیچ قاعده خاصی ندارد. در بازی با ذوب آهن، دو بر یک باختیم و ده فرصت گل را از دست دادیم. پنالتی‌ای که از دست دادیم، ضعیف‌ترین شانس گل ما در آن بازی بود. در اول صحبت‌هایم هم گفتم که راه آهن تیمی است که فلسفه بازی خود را عوض کرده و سعی می‌کند متفاوت از ابتدای فصل عمل کند. هرگز به این فکر نکردم که با چند گل می‌خواهیم بازی را ببریم. درست است که خواست هواداران قابل احترام است ولی ما تلاش می کنیم بازی را ببریم.

او در پاسخ به این سوال که هدف پرسپولیس در بازی با راه آهن پیروزی پر گل است یا نه، گفت: اولین هدف برد است. همیشه وقتی خوب می‌برید، احساس قشنگی دارید ولی چه کسی تضمین می‌کند که همیشه می‌برید؟ تعداد گل بعد از برد اهمیت دارد.

برانکو در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال دارد بازیکنان تیمش در بازی با راه‌آهن مانند بازی با نفت تهران دچار غرور نشوند و اینکه دروازه‌بان تیمش در بازی با راه آهن کیست، گفت: قبل از هرچیز باید بگویم بازیکنان ما غرور کاذب نداشتند و اصلا دوست ندارم موفقیت نفت دست کم گرفته و کوچک شمرده شود. نفت تیمی بود که خیلی خوب سازماندهی شده بود و جنگنده بود. آنها اجازه کار کردن را به ما ندادند اما در همان بازی هم ما برتر بودیم و استحقاق باخت نداشتیم. نمی‌گویم که باید می‌بردیم ولی می‌گویم که نباید می‌باختیم. درباره دروازه‌بان هم باید بگویم که بله، یک دروازه‌بان درون دروازه قرار می‌گیرد!

وی درپاسخ به این که خیلی‌ها می‌پرسند که دروازه‌بان پرسپولیس در بازی با راه‌آهن چه کسی است، بیان کرد: بله، از من هم خیلی این سوال را می‌پرسند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره بازی با راه آهن اضافه کرد: راه آهنی‌ها بعد از گلزنی به سپاهان خیلی خوب سازماندهی شده کار کردند و سخت بود تا سپاهان به دروازه آنها نزدیک شود. البته ما هم فلسفه خودمان را داریم. آن چیزی که باید بگویم این است که ما کارهای مختلفی انجام می‌دهیم. ما تلاش می‌کنیم که حریف نتواند بازیکنان ما را خنثی کند. یک ثانیه در فوتبال سرنوشت را عوض می‌کند. یک سانتی‌متر هم سرنوشت را عوض می‌کند. گسترش فولاد دو گل به ما زد در حالی که موقعیتی ایجاد نکرده بود. قطعا ما انتظار داریم که در کنار هواداران پرشورمان به برد برسیم و به بهترین نحو ممکن فصل را تمام کنیم.

او درپاسخ به این سوال که آیا حضور همسر و دختر او می‌تواند باعث شود تیمش هشت گل به راه آهن بزند چون تیم او با حضور پسرش چهار گل به استقلال زد، گفت: همسر و دخترم به ایران آمدند تا بازی را ببینند و می‌خواهند جشن قهرمانی را ببینند. دفعه قبل که با بحرین بازی داشتیم و به جام جهانی رفتیم، قدم آنها خوب بود و جشن صعود به جام جهانی را گرفتیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
نشست خبری امروز برانکو در درفشی فر