سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کنترل هوشمند صدای آیفون از طریق اپل واچ


کنترل هوشمند صدای آیفون از طریق اپل واچآی تی ایران/ اپل همواره در حال تلاش برای بهبود تجربه کاربری افراد در استفاده از ساعت هوشمند خود اپل واچ بوده است. در همین راستا در حق ثبت اختراع جدید ارائه شده توسط این شرکت به کنترل هوشمند میزان صدای هشدارهای آیفون از طریق اپل واچ برمی‌خوریم.

در این پتنت که با عنوان "کنترل صدا برای دستگاه‌های همراه از طریق یک دستگاه بی‌سیم دیگر" ثبت شده، تنظیم صدای هشدارهای شنیده شده از آیفون از طریق نمونه‌برداری صدای محیطی (از طریق یک میکروفون داخلی) انجام می‌شود تا میزان صدای فعلی هشدارها با صدای مطلوب برای شرایط محیطی موجود مقایسه شود. با پیاده‌سازی این طرح در واقع در محیط‌های با سروصدای زیاد، اپل واچ به آیفون دستور خواهد داد تا صدای هشدارها را افزایش دهد و بالعکس، در محیط‌های آرام دستوری برای کاهش صدا مطابق با شرایط محیط ارسال خواهد شد.

نکته جالب‌تر اینکه در صورت قرارگرفتن آیفون در جیب و یا احاطه شدن توسط دیگر حائل‌های مسدودکننده صدای خروجی، ساعت هوشمند می‌تواند از طریق تعامل با گوشی تاثیر این مسدودکننده‌های صوتی را نیز بررسی و میزان صدا را با درنظرگرفتن این عوامل تنظیم کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: آی تی ایران


ویدیو مرتبط :
کنترل هوشمند خودرو توسط اپل واچ