فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



چگونگی پیدایش و شکل‌گیری داعش در «180 درجه» این هفته


به گزارش خبرگزاری تسنیم، «آیا داعش محصول مادی و معنوی غرب است؟» پرسش اصلی این قسمت از برنامه «180 درجه» است و در آن صحبت‌هایی پیرامون ساختار داعش و نحوهٔ پیدایش آن، شاخه‌های مختلف داعش، پیوستن نیروهای خارجی به این تفکر و... مطرح می‌شود.

کاظمی که سفیر فعلی ایران در بغداد است داعش را محصول غرب می‌داند که برای مبارزه با بیداری اسلامی تشکیل شده اما پورحسن به عنوان استاد فلسفهٔ دانشگاه علامه طباطبایی معقتد است که این گونه نظرات در مورد داعش به شدت خوش بینانه، ژورنالیستی و ناقص هستند چرا که تفکر سلفی در بیشتر مسلمانان جهان وجود دارد و در ایجاد داعش بیش از هر کسی دنیا اسلام مقصر است.

در این برنامه گفت‌و‌گوهایی با کیت پرستون، تحلیل گر ارشد منتقد غرب و الیور شاربروت رئیس مطالعات اسلامی دانشگاه چستر انجام می‌شود.

تکرار دهمین قسمت این برنامه برای پخش از شبکه افق در روز جمعه 3 اردیبهشت ساعت 24 به روی آنتن شبکه افق می‌رود.

بازپخش این برنامه را می‌توانید در ساعت 21:30 دقیقه روز دوشنبه از همین شبکه ببینید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
چگونگی پیدایش سطل و آب یخ