سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دشمن به ناآگاهی نسل جوان از تاریخ ایران امید بسته است/ باید قدر حضور جوانان در عرصه سیاسی را بدانیم


به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، غلامعلی حداد عادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در همایش صدای رویش‌های انقلاب که عصر امروز در مجتمع فرهنگی سرچشمه تهران برگزار شد با بیان اینکه ما با دیدن جوانان روحیه و قوت می‌گیریم به خاطرات خود از زمان انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید همه ما امیدمان این بود که نسلی از راه برسد که در فضای انقلاب متولد شده و رشد کرده باشد و به کمک نسل اول بیاید.

حداد عادل ادامه داد: بنده در اسفند سال 57 به توصیه شهید مطهری در کابینه دولت موقت معاون وزارت ارشاد بودم اما با گذشت 5 ماه از پیروزی انقلاب، انقلاب اسلامی هنوز یک روزنامه هم نداشت.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: برای ما که آن روزها را دیده‌ایم امروز که شما جوانان را می‌بینیم خدا را شکر می‌کنیم؛ دشمنان امید بسته‌اند که نسل اول و دوم که جبهه و زندان‌های قبل انقلاب را رفته‌اند از صحنه خارج بشوند و نسلی بیاید که نه طاغوت و جنگ و جبهه را دیده و نه شهادت‌ها را تا بتوانند انواع سریال‌های شبکه‌های ماهواره‌ای آنها را بمباران کنند.

وی با بیان اینکه آنها حتی می‌خواهند انقلاب اسلامی را بدهکار جریان طاغوت کنند خاطرنشان کرد: دشمنان به ناآگاهی نسل جوان از تاریخ ایران امید بسته‌اند و ما باید این امید را ناامید کنیم.

حداد عادل با تاکید براینکه شما جوانان نشان داده‌اید که انقلاب یک جریان مستمری است که روز به روز نوتر می‌شود افزود: شما صحبت‌های رهبری و رهبر انقلاب نیز صحبت‌های شما را به خوبی می‌فهمند و امام راحل نیز همین گونه بودند وجوانان در انقلاب بیشترین هم‌نوایی را با امام راحل داشتند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان به خاطره‌ای از بازرگان اشاره کرد و ادامه داد: پس از آنکه بازرگان از دولت موقت کناره گرفت خبرنگاری با او مصاحبه کرد و او گفت من مبهوت هستم که امام چه پیامی دارد که اینطور جوانان را به خود مجذوب کرده است.

وی با تاکید براینکه رهبر معظم انقلاب هم مانند امام هستند یادآور شد: امروز در هر عرصه‌ای از جمله هنر، سینما و رسانه حضور جوانان مایه امیدواری است و ان‌شاءالله در عرصه سیاست هم حضورشان مبارک باشد و امثال ما قدر این هوشیاری و رویش را بدانیم.

حداد عادل در ادامه این نشست پس از تقدیر از زارعی ادامه داشت با بیان اینکه تقدیر از آقای زارعی همه ما و ایشان را غافلگیر کرد به ذکر خاطره‌ای درباره این نماینده پرداخت و گفت: ما درباره موضوعی چندین ماه در مجلس کاری سنگین را دنبال می‌کردیم و علی‌رغم میل برخی‌ها این موضوع به نتیجه رسیده و بنده احساس کردم باید از آقایان زاکانی و زارعی تقدیر شود.

نماینده مردم تهران افزود: بنده با منزل آقای زاکانی تماس گرفتم اما او گفت که این کار را آقای زارعی به دوش کشیده لذا بنده به ایشان زنگ زدم اما او هم گفت که من کاره‌ای نبوده‌ام و هر کاری که صورت گرفته توسط آقای زاکانی بوده است بنابراین می‌خواهم ب گویم که آنها چنین افرادی هستند و جای آنها خالی خواهد بود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/H4KV5N


ویدیو مرتبط :
احمدی قهرمان، امید نسل جوان